Teraz jest 29 mar 2024 17:45:47




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Uszkodzenie mechaniczne 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 22 cze 2012 22:09:23
Posty: 8
eCzytnik: X61S
Post Uszkodzenie mechaniczne
Witam wszystkich!
Od wczoraj jestem posiadaczem 61S. Trafiłem na to forum, bo nie działała mi Ivona. Poczytałem, zmieniłem firmware, dograłem TTS3 i działa.
Ale mam inny problem - dzisiaj rano wkładając słuchawki do gniazda otworzyła mi się tylna obudowa - gniazda śrubek, które są obok przycisków vol +- i karty pamięci są połamane. Z czytnikiem obchodzę się jak z jajkiem, więc albo spadł komuś w sklepie albo w fabryce. I teraz pytanie - sklejać to samemu, ale wtedy w przypadku jakiejkolwiek naprawy obudowa będzie do wymiany, czy też próbować to reklamować. I jeśli reklamować to w sklepie (Vobis) czy bezpośrednio do serwisu? Miał ktoś podobny problem?


24 cze 2012 0:34:49
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012 20:06:08
Posty: 92
Lokalizacja: Poznań
eCzytnik: Onyx Boox I62
Post Re: Uszkodzenie mechaniczne
Reklamować w serwisie, ale najpierw skontaktuj się z Vobisem. Gdy będziesz sam sklejał to bardzo możliwe, że stracisz gwarancje.

_________________
Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, zjedz se masło. Ulżyj se =)


24 cze 2012 8:40:01
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2008 19:31:20
Posty: 190
eCzytnik: Bebook V5,Boox 60, BOOX i62E,C65AG
Post Re: Uszkodzenie mechaniczne
Samemu nie sklejaj.
Zdecydowanie najpierv Vobis.
A oni Cie pewnie zapytają "jak to się stało że Pan upuścił czytnik ?" :nie:

_________________
Nie wahaj się ! Kup BOOX'a ! Kształtuj charakter, bo trza być twardy landsknecht, a nie mientka ninja !


24 cze 2012 13:08:46
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 25 lut 2012 22:22:55
Posty: 94
eCzytnik: Onyx SHIT I62
Post Re: Uszkodzenie mechaniczne
otwierałeś czytnik w sklepie przy sprzedawcy? Jeśli tak i trafisz przy reklamacji na tego samego sprzedawce, to będzie lipa, jesli bedzie inny sprzedawca, to powinien przyjąc reklamacje. I nie daj sobie wmawiać że nie przyjmują uszkodzeń mechanicznych, dostales uszkodzony czytnik i niech go wymienią albo zwrócą koszty.

Barti002, gwarancji nie podlegaja uszkodzenia mechaniczne, serwis mu nic nie pomoże w ramach gwarancji.

a i nic go nie ruszaj tylko pędem do vobisu.


24 cze 2012 18:37:56
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 22 cze 2012 22:09:23
Posty: 8
eCzytnik: X61S
Post Re: Uszkodzenie mechaniczne
Dzwonili z Vobisu.
Serwis wymieni obudowę za 45 zł + wysyłka 2x25 zł, czyli wychodzi 90 zł.

Nie wiem co robić... :?

Kindle niby gorszy, ale serwis nieporównywalny.


09 lip 2012 21:07:09
Zobacz profil
Post Re: Uszkodzenie mechaniczne
Cinek napisał(a):
Dzwonili z Vobisu.
Serwis wymieni obudowę za 45 zł + wysyłka 2x25 zł, czyli wychodzi 90 zł.
To jest normalna reakcja naszego serwisu na sygnał o uszkodzonej obudowie - mechaniczne uszkodzenie, spowodowane zbyt dużą siłą lub uderzeniem.
Zastanawiam się dlaczego tak dużo czasu upłynęło od zgłoszenia (24-25.06) do telefonu (9.07)? Czy ma Pan potwierdzenie przyjęcia czytnika do Vobisu z dokładna datą przyjęcia? Wydaje mi się, że Vobis nie mógł się zdecydować co zrobić z tym uszkodzeniem i dość późno czytnik trafił do naszego serwisu - odpowiadamy zwykle w takich sprawach na drugi dzień.
Jeśli to uszkodzenie zostało stwierdzone (odkryte) na drugi dzień po zakupie (nie z własnej winy), moim zdaniem powinno się wymóc na Vobisie wymianę czytnika na wolny od uszkodzeń (lub naprawę na ich koszt). Jeśli sprzedawca nie przyjmuje odwołania to powinien to zrobić ktoś na wyższym stanowisku, po zapoznaniu się z reklamacją (z uwzględnieniem dni wolnych od pracy przed zgłoszeniem).
Nasz serwis podaje cenę naprawy, nie wchodząc w to, kto uszkodził obudowę - tyle wynosi po prostu jej naprawa. Nie odpowiadamy za sklep, który sprzedaje urządzenie - jest sprawny, gdy przekazujemy go do sklepu.


10 lip 2012 19:23:29
Użytkownik

Dołączył(a): 22 cze 2012 22:09:23
Posty: 8
eCzytnik: X61S
Post Re: Uszkodzenie mechaniczne
Czytnik skleiłem kropelką. I tak się z nim obchodzę delikatnie, więc nie powinien się rozpaść.
Do Vobisu oddałem bez potwierdzenia (nieobecny kierownik miał zdecydować, co z nim zrobić, serwisant Vobisu miał sprawdzić, jakie sklepy "odwiedzał" czytnik wcześniej). Musiałem się uczyć do ważnego egzaminu (więc kupiłem czytnik) i nie miałem czasu dzwonić do nich. Po egzaminie (zdałem) zadzwoniłem do sklepu i dopiero wtedy oddzwonili z taką informacją. Odebrałem czytnik i udało mi się wynegocjować, że koszt przesyłki w jedną stronę pokryje Vobis. Byłem skłonny zapłacić za samą obudowę, więc nie skorzystałem.
A czytnika do serwisu podobno nie wysyłali, tylko same zdjęcia. Nie wiem, czemu tyle czasu to trwało. Gdyby nie ten egzamin to bym więcej czasu poświęcił temu tematowi.
Mam 2 nauczki:

Każdy sprzęt w sklepie należy oglądać nie delikatnie, lecz na granicy uszkodzenia, żeby wyszły takie kwiatki jak mój.
Vobis to sieciówka i podejście do klienta po zakupie mają słabe.

Dziękuję wszystkim za pomoc!

PS. teraz do poduszki czytam książki na onyksie, fajna sprawa :)


14 lip 2012 20:14:29
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: