eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
zepsuty Kindle po gwarancji https://forum.eksiazki.org/amazon-com-kindle-f146/zepsuty-kindle-po-gwarancji-t16374.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Dominiqa85 [ 11 sty 2017 21:41:48 ] |
Tytuł: | zepsuty Kindle po gwarancji |
Witam, dzisiaj Classic męża odmówił posłuszeństwa i wyświetla komunikat: "Your Kindle Needs Repair". Ma już prawie trzy lata, więc wymiana gwarancyjna nie wchodzi w grę, ale kiedyś jeszcze na amerykańskim amazonie dostaliśmy w takiej samej sytuacji rabat bodajże 20$ na nowy czytnik. Czy coś takiego jest na niemieckim? Ewentualnie 20 euro piechotą nie chodzi, ale zastanawiam się, czy się w ogóle fatygować, bo nie znam niemieckiego. Poza tym Classica nie ma już w ofercie, a wtedy była opcja rabatu na identyczny czytnik. Może ktoś ma doświadczenie z niemieckim amazonem? |
Autor: | geo1963 [ 12 sty 2017 14:56:28 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: zepsuty Kindle po gwarancji | |||||||||
Spróbuj zresetować Kindle - przyciśnij przycisk zasilania przez około 30 sekund, odczekaj minutę i włącz ponownie. Jeśli nie wystartuje, to masz jakiś problem sprzętowy (najprawdopodobniej pamięć Flash). |
Autor: | Dominiqa85 [ 12 sty 2017 18:58:03 ] |
Tytuł: | Re: zepsuty Kindle po gwarancji |
Dziękuję za odpowiedzi. Próbowaliśmy restartować, wciąż pojawia się ten sam komunikat. Po podłączeniu do komputera też go nie widać. Mamy PW III i Pocketbooka, więc nie ma tragedii. Trochę nam posłużył. Może pomyślimy o Voyage, bo nie jesteśmy fanami samego dotyku. Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |