eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
Wasz ulubiony film, a może kilka... https://forum.eksiazki.org/filmy-teatr-telewizja-f12/wasz-ulubiony-film-a-moze-kilka-t94-15.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | PCXT [ 10 sty 2008 1:38:25 ] |
Tytuł: | |
1. The Hunger (w Polsce znane pod tytułem "Zagadka Nieśmiertelności") 2. Lśnienie (lubię za atmosferę) 3. Wywiad z wampirem - za to, że w filmie czuć, że ktoś z ekipy wziął do ręki książkę (czego nie widać w wielu ekranizacjach) 4. Powrót żywych trupów 3 - za odstępstwo od kanonu głupawego "kill-em-all" zombie-horroru. 5. Stacja (kryminał polski) |
Autor: | lothwena [ 29 lut 2008 0:29:40 ] |
Tytuł: | |
Są dwa filmy, które zawsze oglądam z przyjemnością, to "Przeminęło z wiatrem" i "Niekończąca się opowieść" (oczywiście wersja z 1984). Nie przepadam za oglądaniem telewizji i zazwyczaj nie obchodzi mnie co akurat dzieje się na srebrnym ekranie, ale, gdy któryś z tych filmów jest wyświetlany w telewizji to dzielnie walczę o pilota . I wyjątkowo nie przeszkadza mi, że obie ekranizacje są gorsze od książek. |
Autor: | Konto usuniete [ 29 lut 2008 14:42:54 ] |
Tytuł: | |
Ja kocham film Blade Runner mam wersję reżyserską dużo lepsza i lepszym zakończeniem niż wersja pokazywana w telewizji. Uwielbiam ten klimat miasta, muzykę idealnie dobrana do klimatów, na podstawie tego filmu zrobiłem setting do cyberpunka w którym czasem prowadzę sesje. |
Autor: | Kell [ 29 lut 2008 21:36:46 ] |
Tytuł: | |
"Królestwo Niebieskie" - wyjątkowo słaby film moim zdaniem. Scenariusz, bohaterowie i całość jako-taka typowo Hollywoodzkie - wielcy bohaterowie, złotowłose panny i oczywiście dobro wygrywające ze złem. Brakowało jeszcze tylko amerykańskiej flagi w tle ale tego nawet chyba tego durny naród by nie przetrawił. |
Autor: | zabakarola [ 29 lut 2008 21:40:37 ] |
Tytuł: | |
Mam 2 ulubione filmy do których mogę wracać ciągle i chyba nigdy mi się nie znudzą Pierwszy to Sekcja 8, drugi Mindhunters. Ob to filmy, które wbijają w fotel, o nietuzinkowym zakończeniu i ciekawej fabule. Do kategorii ulubionych od jakiegoś czasu aspiruje również Duma i Uprzedzenie, ekranizacja powieści J.Austen. Musze przyznać że wszystkie 3 filmy są dla mnie prawdziwymi perełkami |
Autor: | wacjej [ 05 mar 2008 12:47:43 ] |
Tytuł: | |
1. Zapach Kobiety - za scenę tanga i scenę jazdy ferrari 2. Braveheart - za wzrószającą końcówkę 3. Seria gwiezdne wojny - za całokształt i niech moc będzie z wami 4. Gladiator - dobre efekty 5. Generał - tytułu nie jestem pewny, ale to o takim irlandzkim przestępcyktóry przez wiele lat wyprowadzał policję w pole. Powstały o nim dwa filmy. Amerykański w którym zagrał Kevin Spacey i właśnie irlandzki. Ten irlandzki jest moim zdaniem lepszy. |
Autor: | Konto usuniete [ 07 mar 2008 18:52:48 ] |
Tytuł: | |
Zielona mila - urzekło mnie po prostu Byliśmy żołnierzami- klimat wojny wietnamskiej Pluton-j/w O jeden most za daleko- klasyka |
Autor: | Konto usuniete [ 08 mar 2008 5:08:57 ] |
Tytuł: | |
Ależ! Duma i uprzedzenie - ale nie najnowsze wersje, tylko angielska, telewizyjna. Puszka Pandory - stareńki, niemy, świetny. Vinci - ale ten polski Vinci, bez żadnych kodów i może, jako że dzisiaj dzień kobiet - niech będzie osiem kobiet francois ozon'a. Za cudowny finał;-). |
Autor: | Konto usuniete [ 11 mar 2008 10:17:35 ] |
Tytuł: | |
Przede wszystkim wszystkie Barejowskie komedie, ktorych chyba wymieniac nie musze:) Z filmow akcji - Die Hard, Lethal Weapon i Rambo. Tak Rambo, bo filmy, ktore sie jeszcze kreci i w ktorych nie ma tak wielu efektow komputerowych, a wiecej zuzywa sie materialow wybuchowych to niestety rzadkosc:) Porownanie - Rambo IV i Die Hard IV. Natomiast nie rozmiem wychwalanie takich flimow, jak Pachnidlo - moze mi ktos wytlumaczyc ich fenomem? |
Autor: | zaiste [ 11 mar 2008 13:09:51 ] |
Tytuł: | |
A ja lubię serię Taxi - za to że tak nieamerykańska A poza tym WP oczywiście - ale koniecznie w wersji rozszerzonej. Wydaje mi się że ten rozmach którym się wykazał Jackson jest czymś nadzwyczajnym - ja się przynajmniej z niczym podobnym nie spotkałem. Co więcej - Amadeusz (dopiszę żeby mnie moja druga połówka nie zlinczowałam a co ) |
Autor: | Konto usuniete [ 11 mar 2008 20:58:38 ] |
Tytuł: | |
Było ich wiele ale najbardziej nie są w kolejności Equalibrium (Za Ciekawą wciągającą fabułe i dobre efekty) Star Wars ( Fantastyczną fabułe fantastyczne efekty.Uwielbiam Jee!! Dragon Ball (Wiem to nie film ani serial ale Jest Genialne po prostu genialne.Niesamowita kreska.Piękna manga) Forrest Gump(Pięknie pokazane życie nienajmądrzejszego lecz o dobrym sercu człowieka.Przekonuje że można wszystko.Wystarczy Chcieć. ,,Życie jest jak pudełko czekoladek" Killer 1 i 2 (Niesamowity humor Cezary Pazura stworzony Do grania w tym filmie) 300( Niesamowicie pokazana Akcja. Urzekł mnie ten film. JEst ich o wiele więcej Np. Władca pierścieni,AI sztuczna inteligencja aLe wymieniłem te najważniejsze |
Autor: | Konto usuniete [ 15 mar 2008 19:15:36 ] |
Tytuł: | |
Moim ulubionym filmem jest Gladiator( tutaj także duży plus za muzykę). Potem kolejne filmy które zrobiły na mnie wrażenie: Twierdza- świetny Nicholas Cage Matrix- wiadomo za co Rain Man-Dustin Hoffman rulez Zielona Mila- Tom Hanks i wszystko jasne |
Autor: | Konto usuniete [ 17 mar 2008 14:56:27 ] |
Tytuł: | |
Moje ulubione filmy to: Trylogia Władcy Pierścieni - świetna ekranizacja mojej ulubionej powieści Leon Zawodowiec - piękny wzruszający film o miłości każdego Forest Gump - piękny wzruszający film o tym że w życiu może się każdemu udać Matrix - za fantastyczne efekty specjalne |
Autor: | Konto usuniete [ 18 mar 2008 15:35:39 ] |
Tytuł: | |
Moje to: Van Helsing Ja robot Władcy ognia |
Autor: | Rudi [ 22 mar 2008 15:50:11 ] |
Tytuł: | |
UWAGA!!! Od tej chwili każda taka lista jak wyżej niepoparta argumentami będzie karana ostrzeżeniem. |
Strona 2 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |