Teraz jest 24 kwi 2024 1:59:03




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Calkiem zielona o prs-600 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 26 maja 2010 21:57:43
Posty: 4
Post Calkiem zielona o prs-600
Witam
Zakupilam sony prs-600, i jestem zielona.
Napisze co mi sie udalo:
a)uruchomic...co bylo niezwykle stresujace
b)wgralam calibre na komputer
c)wgralam 2 ksiazki na sony w rozszerzeniu pdf i rtf.

A teraz mam kilka pytan.
Pierwsze podstawowe to czy mozna gdzies znalezc instrukcje do tego uzrzadzenia w wersji pelnej najlepiej po polsku lub angielsku? Z urzadzeniem dostarczono instrukcje ale jest po hiszpansku a angielska to smiech na sali-pol strony.
Po drugie staram sie czytac co wy tu piszecie ale juz na poczatku nie rozumiem o czym wy wogole gadacie.
Pierwszy podstawowoy problem ktory powstal to w ksiazce z rozszerzeniem rtf nie bylo polskich znakow.
Rozumiem ze mozna je jakos wgrac lub nie wiem co zrobic skonwertowac ale ja nie doszlam do tego jak to zrobic, czy zatem moze ktos w sposob jasny krok po kroku jak ciemniakowi to wyjasnic?
Skad sciagacie ksiazki?
tyle na poczatek :)
prosze o pomoc


27 maja 2010 14:25:14
Zobacz profil
Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2007 19:38:54
Posty: 3266
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: eClicto, iPad, K3 WiFi, K4
Post Re: Calkiem zielona o prs-600
Manuale znajdziesz tutaj: http://www.sony.co.uk/product/rd-reader ... tab/manual

Co do polskich czcionek:
1.) możesz je dołączyć do ePUBa - powinno działać. Karakan zrobił mini-tutorial, jak tego dokonać: http://www.epub.republika.pl/epub.htm;
2.) możesz skonwertować książki na PDFy, wtedy nie będzie problemów z czcionkami.

Skąd eKsiążki? Sony ma swoją księgarnię, to primo, oprócz tego wspiera, jeśli mnie pamięć nie myli, ADE, więc możesz kupować w Virtualo.

_________________
Cytuj: