Teraz jest 24 kwi 2024 20:11:42




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Problem z rejestracja... 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 03 sty 2013 14:02:27
Posty: 4
eCzytnik: Nook 1st
Post Problem z rejestracja...
Witam.

Mam problem z rejestracja swojego Nooka 1st e.Kupilam go jako nowego od sprzedawcy z allegro.Wszystko byloby super gdyby nie blad ktory wyskakuje przy rejestracji "error c7713".Szukalam informacji na ten temat i jedyne dwie opcje jakie znalazlam to 1.Jest juz na kogos zarejestrowany ,2. Jest kradziony. Nie wiem co mam robic. Kontaktowalam sie w tej sprawie ze sprzedawca, zapewnia ,ze urzadzenie nie bylo uzywane i nie wie jak mi pomoc. Drugi dzien szukam jakiegos sensownego rozwiazania i coraz bardziej mnie to zalamuje.Czy ktos z Was mial taki problem? Moze jest jakies wyjscie z tej sytuacji?


03 sty 2013 14:24:50
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 27 gru 2012 1:15:17
Posty: 58
eCzytnik: Kindle 4
Post Re: Problem z rejestracja...
vanity napisał(a):
Witam.

Mam problem z rejestracja swojego Nooka 1st e.Kupilam go jako nowego od sprzedawcy z allegro.Wszystko byloby super gdyby nie blad ktory wyskakuje przy rejestracji "error c7713".Szukalam informacji na ten temat i jedyne dwie opcje jakie znalazlam to 1.Jest juz na kogos zarejestrowany ,2. Jest kradziony. Nie wiem co mam robic. Kontaktowalam sie w tej sprawie ze sprzedawca, zapewnia ,ze urzadzenie nie bylo uzywane i nie wie jak mi pomoc. Drugi dzien szukam jakiegos sensownego rozwiazania i coraz bardziej mnie to zalamuje.Czy ktos z Was mial taki problem? Moze jest jakies wyjscie z tej sytuacji?


Możesz dzwonić do B&N i załatwiać sprawę. Jeśli powiedzą Ci, że czytnik o twoim numerze seryjnym jest zgłoszony jako kradziony, to go nie zarejestrujesz - a do tego oszukali Cię na Allegro, bo czytnik nie jest nowy.

Jeśli kupowałaś przez Allegro i nie chcesz dzwonić do B&N, kupowałaś od firmy przez kup teraz (a nie drogą licytacji), to zawsze masz też prawo zwrócić towar tego typu w ciągu bodajże 10 dni od daty otrzymania przesyłki, drogą pisemną odstępujesz od umowy, nie musisz podawać wtedy przyczyny, a sprzedawca musi kasę zwrócić (kosz wysyłki do niego ponosisz sama). Towar nie może nosić śladów użytkowania.

Cytuj:
nie wie jak mi pomoc.

Kpina. Nawet jeśli minęło te 10 dni, to i tak towar nie jest nowy/wadliwy, więc jest niezgodny z umową, a więc możesz żądać wymiany lub naprawy. Niech on sobie dzwoni do B&N.

To nie jest porada prawna, etc.


03 sty 2013 22:12:47
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lip 2012 11:53:07
Posty: 469
eCzytnik: Nook ST, PB 613
Post Re: Problem z rejestracja...
Fajny sprzedawca - sprzedać i zapomnieć :nie: .
Ale jak Kolega wyżej pisze - Ciebie chroni prawo , zarówno do zwrotu do 10 dni, jak i z tytułu niezgodności towaru z umową.
Jeśli możesz to prześlij mi nick sprzedawcy z allegro na PW, bo też mam zamiar kupować na allegro i nie chciałbym na niego trafić.

pozdrawiam


04 sty 2013 12:17:33
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 03 sty 2013 14:02:27
Posty: 4
eCzytnik: Nook 1st
Post Re: Problem z rejestracja...
Napisałam wczoraj do B&N w tej sprawie ale jak narazie odpowiedzi nie dostałam. Przesyłkę z czytnikiem otrzymałam 31.12.2012, wiec czasu na ewentualny zwrot dużo mi nie zostało,a po rozmowie ze sprzedawca mam dziwne wrażenie,ze ciężko będzie odzyskać pieniądze w razie zwrotu. yhhh...szkoda gadać :/


04 sty 2013 17:49:12
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 cze 2011 18:10:42
Posty: 176
eCzytnik: NOOK Simple Touch™
Post Re: Odp: Problem z rejestracja...
Daj znać gdzie był kupiony nook...


06 sty 2013 19:04:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: