Teraz jest 29 mar 2024 13:28:14




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Blondynka prosi o pomoc w wyborze czytnika :) 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 20 lis 2012 13:54:13
Posty: 5
Post Blondynka prosi o pomoc w wyborze czytnika :)
Witam,
jestem tu nowa i całkiem zielona.
Decyzja o kupnie czytnika zapadła tuż po tym jak mój mąż odmówił z krzykiem wykonania dobudówki na kolejne regały z książkami. Z niezrozumiałych dla mnie powodów odmówił również zwolnienia półki i wyniesienia do piwnicy swoich gier na ps3 :) Tak więc nie mam wyjścia, muszę zakupić czytnik.
Problem polega na tym, że nie znam się na tym sprzęcie, nie wiem co jest ważne przy wyborze czytnika. Co więcej niestety nie wiele zrozumiałam po przeczytaniu 1/3 tego forum - no kompletna blondynka.
Czytnik potrzebuję tylko do czytania. Książki w większości będą kupowane, ale mam też trochę w pdf i myślę że również z tego typu formatu będę korzystała.
Zależy mi na tym żeby czytanie było wygodne, tak jak przy tradycyjnej książce. Zależy mi też na pojemności i możliwości ściągania książek prosto na czytnik (o ile jest to w ogóle możliwe). Wolałabym również obsługę w języku polskim.
Czy ekran 6 jest wystarczający, czy ze względu na wygodę lepszy będzie 9,7 ?
Czy czytniki 9,7 obsługuje się placem czy tylko rysikiem ?
Czy można czytać bez światła ?
i ostatnie ale najważniejsze pytanie co wybrać ? jak sprzęt jest dobry, w miarę niezawodny i w przystępnej cenie.
Słowem co sami byście kupili na chwilę obecnę


20 lis 2012 15:54:40
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 paź 2012 15:07:13
Posty: 79
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post Re: Blondynka prosi o pomoc w wyborze czytnika :)
Wygodniejszy będzie czytnik 6". Większe są przeznaczone raczej to książek technicznych, są one obsługiwane tylko klawiszami i rysikiem.