Teraz jest 19 kwi 2024 1:13:06




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Onyx box 60 -jak odpalić IVONE 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 05 mar 2012 17:48:42
Posty: 1
Post Onyx box 60 -jak odpalić IVONE
Koledzy syn dostał w prezencie nowego Ebooka ONYX 60 .Jak w nim odpalić Ivonę ,widzę w programie licencję lecz nie czyta mi książek .Co warto wgrać do tego Ebooka -jakie programy ,bo póki co jestem w tym ,,laikiem "?Póki co zamontowałem do niego tylko kartę 2GB.


05 mar 2012 18:14:36
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 03 paź 2011 20:56:02
Posty: 55
eCzytnik: Onyx X60 Boox i62
Post Re: Onyx box 60 -jak odpalić IVONE
Ivona musi mieć co czytać czyli wgrać książki w formacie elektronicznym. Może być na kartę pamięci. Żadne programy nie są potrzebne. Jeśli nie masz instrukcji to można ją pobrać ze strony firmowej.


05 mar 2012 19:26:00
Zobacz profil
Post Re: Onyx box 60 -jak odpalić IVONE
juber napisał(a):
Koledzy syn dostał w prezencie nowego Ebooka ONYX 60 .Jak w nim odpalić Ivonę ,widzę w programie licencję lecz nie czyta mi książek .Co warto wgrać do tego Ebooka -jakie programy ,bo póki co jestem w tym ,,laikiem "?Póki co zamontowałem do niego tylko kartę 2GB.
Karta 2GB w zupełnosci wystarczy.
Nie trzeba wgrywać żadnych programów - czytnik jest w pełni wyposażony (po uzupełnieniu plików IVONY w katalogu ".tts" na karcie SD (w nowszych wersjach oprogramowania może być też w pamięci wewnętrznej, ale nie w obu na raz).
IVONA jest dostępna w czasie czytania dowolnej książki (oprócz formatu DjVu i przeglądarki MSOffice). Po prostu podczas czytania tekstu, jeśli chcemy, aby był on również czytaniy na głos, należy wejść do menu -> narzędzia i włączyć funkcję: "czytaj na głos". To wszystko.


07 mar 2012 15:12:35
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków