Teraz jest 28 mar 2024 13:33:20




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Zagubiony nowicjusz szuka pierwszego czytnika 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 14 lut 2012 17:09:50
Posty: 15
eCzytnik: Sony PRS-T1
Post Zagubiony nowicjusz szuka pierwszego czytnika
Cześć wszystkim,
to mój pierwszy post, ale naprawdę przeczytałem co mogłem i próbowałem samodzielnie ustalić co mi się przyda... i poległem :)

Do czego potrzebuję czytnika:
artykuły naukowe w formatach pdf lub html (ebsco, sciencedirect) z możliwością notowania i komentowania (ideałem byłby rysik)
polska beletrystyka w pdf'ach
anglojęzyczne książki kupowane pewnie przez amazon
komiksy w cdr
możliwość przejrzenia netu i np. sprawdzenia strony z biletami lotniczymi, czy hotelami gdy w podróży

Domyślam się że format 9" tytułem pdf jest lepszy niż 6" i nie mam z tym żadnego problemu.
Zupełnie nie znam się na różnicy między formatami książek, nie bardzo wiem o co chodzi z DRM i jak to się przekłada na zwykłego użytkownika, który czasem ebook kupi za granicą, a czasem pożyczy wersję skanowaną.

Akceptowana półka cenowa to gadżety w stylu kindle DX, boox m90 czy pocketreader 903. Przyglądałem się trzem wymionym , jak równiez oglądałem ofertę Sony, która wizualnie i pod względem deklarowanej żywotności baterii podoba mi się najbardziej.

Nie spodziewałem, się że próg wiedzy do wejścia w temat jest tak wysoki i szczerze liczę na Waszą pomoc.

Dziękuję :)

_________________
http://blazejmrozinski.com


14 lut 2012 17:20:34
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 18 paź 2009 21:55:04
Posty: 167
eCzytnik: tablet
Post Re: Zagubiony nowicjusz szuka pierwszego czytnika
Zgdza się, jeśli pdf-y to 6 cali sobie odpuść. Z wymienionych wybrałbym Pocketbooka. Ale jeśli poczekasz jeszcze kilka tygodni to mogą pojawić ciekawsze propozycje (boox M92, jetbook color).