Teraz jest 29 mar 2024 17:55:32




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Jaki konkretnie e-czytnik? 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 24 sty 2012 14:03:42
Posty: 9
Post Jaki konkretnie e-czytnik?
Witam forumowiczów!
Na początku chciałbym się przywitać i ostrzec, że jestem nowym, kompletnie zielonym użytkownikiem zarówno forum, jak i czytników.
Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupna czytnika, a że za niespełna tydzień mam urodziny, od jakiegoś czasu wertuję fora gromadząc informacje o sprzęcie by sobie sprawić takie cudo na prezent.
Prosiłbym o pomoc, przy wyborze. Zakładam temat, ponieważ ponad 50 przeczytanych wątków tylko z tego forum nie do końca rozwiało moje wątpliwości co do wyboru czytnika.

Może napiszę, na czym najbardziej mi zależy:
-Możliwość wgrania dowolnego, własnego pdf'a, pliku doc i czytanie go.
-Przyzwoity czas działania urządzenia (czytając o tym, ze czytnik na samym tylko czytaniu wytrzymuje miesiąc, to dla mnie szok. Więc tydzień jest dla mnie wystarczający w zupełności)
-WWW - poczta, stronki z debilnymi tekstami jak bash, fora. (Hipotetycznie... Da się odpalić jakiś komunikator, webgadu, bądź wysłać sms przez bramkę?)
-Bardzo miłym akcentem byłaby możliwość odpalenia audiobooka bądź jakiejś muzyki.
-Słownik ang-pl/pl-ang

To najważniejsze. Czego natomiast nie potrzebuję?
-Ekran dotykowy/klawiatura. Bez znaczenia, chociaż widzę, ze modele z dotykowym ekranem są tańsze (kindle4), więc to jest dla mnie plus. Im taniej, tym oczywiście lepiej.
-Tworzenia notatek, wygody pisania... Ja mam zamiar czytać, nie pisać ;P
-Dodatkowych aplikacji, skórek, bajerów.
-Gwarancji/reklamacji. Pewnie i tak kupię na allegro u jakiegoś zaufanego sprzedawcy, z dużą iloscia komentarzy, brakiem negatywów majacego konto firma.