Teraz jest 28 mar 2024 20:46:57




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Lark FreeBook 7.0 vs. Vedia eReader K4 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 19 lut 2011 19:03:50
Posty: 5
eCzytnik: Tutaj liczę na Waszą pomoc ;-)
Post Lark FreeBook 7.0 vs. Vedia eReader K4
Lark FreeBook 7.0 e-Book Reader 7" vs. Vedia eReader K4*

Rozpisywać się nad tymi modelami nie będę i Was też o to proszę :) LCD nie jest przez Was polecany, ale kto mi dopłaci do E linka? Nigdy wcześniej "ebook raider'a" nie miałem, więc nie mam tutaj doświadczenia. Nie wiem jaka różnica jest w użytkowaniu przy 7", a 5" przy tej samej rozdzielczości. Oczywiście urządzenie nie tylko do ebooków ale jak na pseudotablet przystało filmy też :) Vedia jest droższa, a mniejsza i ma większą pamięć, ale nie wiem czy lepsza (awaryjność, jakość wykonania, jakość działania itd.).

Proszę o konkretne odpowiedzi, który z tych dwóch lepszy i dlaczego :-)



*Odnośniki do stron Larka i Vedii


19 lut 2011 19:15:24
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2011 2:08:50
Posty: 346
Lokalizacja: Katowice
eCzytnik: K3W
Post Re: Lark FreeBook 7.0 vs. Vedia eReader K4
Raetav, Nikt nie wybierze za Ciebie http://www.eksiazki.org/2011/01/06/vedia-k4-recenzja/
Powyżej recenzja Vedii K4 i na forum obszerny temat o Larku również jest.


19 lut 2011 19:19:44
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 lut 2011 19:03:50
Posty: 5
eCzytnik: Tutaj liczę na Waszą pomoc ;-)
Post Re: Lark FreeBook 7.0 vs. Vedia eReader K4
Czytałem tą reckę wcześniej :) Ale nie mam pojęcia jak się czyta/ogląda filmy na 5", a 7". Nie znam się na formatach ebooków i nie wiem jakie są najlepsze, a nie wiem który "pseudotablet" jakie obsługuje, w jakim stopniu etc. Ale głównie na tej wielkości się zastanawiam. Bo reszta bynajmniej wygląda bardzo podobnie.