Teraz jest 28 mar 2024 21:31:15




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Kindle 5 NEW TOUCH 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 12 gru 2014 10:04:44
Posty: 4
Post Kindle 5 NEW TOUCH
Cześć ! Idą święta, śniegu nie ma lecz świąteczna gorączka zaczęła się udzielać co niektórym ( w tym także mi ), lecz do rzeczy...

Mam pewien problem, bo nie znam się w ogóle na czytnikach ebooków. Pytałem znajomych to każdy rzucał tylko i wyłącznie " kup kindla i tyle" Pewnie mają racje lecz.. mam ograniczony budżet a nie wiem jak np. wypadają przy tej firmie inne firmy np. Nook czy Pocketbook albo onyx boox. Co do tego ostatniego, znalazłem temat gdzie właśnie ktoś się pytał o ebooka od 280-300 zł ( już myśłałem, że znajdę odpowiedź na również mój probem) i miał wątpliwości co do onyxa C65S... oczywiście, otrzymał stos argumentów czemu ten czytnik jest prymitywny ale propozycji ebooka nie było a więc... wychodzę z prośbą, pytanie... co moglibyście mi zaproponować do 300 zł ? Na allegro znalazłem kindle'a tak jak w temacie... czy miał może ktoś z nim styczność ? oto link do aukcji http://allegro.pl/kindle-5-new-touch-20 ... 20394.html

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź !


12 gru 2014 10:19:48
Zobacz profil
Mod

Dołączył(a): 24 lis 2012 18:06:02
Posty: 766
eCzytnik: PB622
Post Re: Kindle 5 NEW TOUCH