Teraz jest 28 mar 2024 23:37:23




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Wybór E-Czytnika. 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2014 14:10:07
Posty: 13
eCzytnik: jeszcze na niczym
Post Wybór E-Czytnika.
Witam.
Chciałem zakupić sobie mój pierwszy Eczytnik. Nie znam się na tym w ogóle. Mogę przeznaczyć ok. 400 maks [najlepiej mniej]. Wpadło mi w oko takie coś: http://www.redcoon.pl/B563680-Kindle-7- ... iki-e-book A może coś innego polecilibyście dla mnie.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam :)


26 paź 2014 14:19:01
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 19:33:43
Posty: 893
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: Wybór E-Czytnika.
Napisz jakie masz oczekiwania związane z czytnikiem? Zależy Ci na ekranie dotykowym, slowniku?

Czytnik, do którego podałeś link, to nowy podstawowy Kindle z dotykowym ekranem (na allegro.pl występuje pod nazwami Kindle Touch 2014 lub Kindle 5 All new Touch).

Sam korzystam z Kindle Classic obsługiwanego przyciskami. Uważam, że jest to solidny i stabilnie działający czytnik z dobrą obsługą słownika, choć ma już swoje lata. Został niedawno wycofany przez Amazon ze sprzedaży i zastąpiony właśnie przez Kindle Touch 2014 , do którego podałeś link.

Z kategorii do 400 zł warto wymienić
- Onyx C65 Storia
- Onyx C65S (obsługiwany przyciskami)
- Pockebook Basic Touch
- Pocketbook Basic 2

_________________
Recenzje e-czytników PocketBook Touch HD 3 - recenzja czytnika InkBOOK LUMOS - recenzja czytnika


26 paź 2014 15:29:28
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2014 14:10:07
Posty: 13
eCzytnik: jeszcze na niczym
Post Re: Wybór E-Czytnika.
Potrzebny mi jest do czytania książek. Żeby nie męczył wzroku.
Te co wymieniłeś są lepsze od tego Kindle Touch 2014?
Dzięki za odpowiedź :)


26 paź 2014 20:45:46
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 26 paź 2014 14:10:07
Posty: 13
eCzytnik: jeszcze na niczym
Post Re: Wybór E-Czytnika.