Teraz jest 19 kwi 2024 22:37:05




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
NookSimple Touch problem z ponowną rejestracją. 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 04 cze 2013 0:47:29
Posty: 3
Post NookSimple Touch problem z ponowną rejestracją.
Witam kupiłem Nooka Simple Touch w nie najnowszej wersji oprogramowania. Zarejestrowałem na siebie żeby go sprawdzić. Zrobiłem aktualizację do wersji 1.2.1. Trochę poczytałem i wyrejestrowałem nooka bo miał być kupiony dla koleżanki. Próbuję ją zarejestrować i nie mogę. W kolejności po załadowaniu nooka pokazuje mi się:
1. Ekran wyboru języka.
2. Ekran połączenia z siecią. Łączy się bezproblemowo z siecią zabezpieczoną, nie zabezpieczoną i wygląda, że zawsze jest ok.
3. Ekran z errorem bez żadnego numeru, i informacją że strasznie przepraszają należy zresetować urządzenie i powtórzyć proces rejestracji.

No i lipa jakbym nie próbował zawsze wyskakuje error. Co zrobić z takim fantem?


04 cze 2013 0:58:40
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 01 cze 2013 16:58:22
Posty: 4
eCzytnik: NOOK ST 1.2.1
Post Re: NookSimple Touch problem z ponowną rejestracją.
Może spróbuj zrobić opcje settings ->device info -> erase and deregister device ...pamiętaj ze czyści wtedy wszystko .Po tym ponowna rejestracja, tak już robiłem i zero problemu. :idea:


04 cze 2013 18:38:40
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 04 cze 2013 0:47:29
Posty: 3
Post Re: NookSimple Touch problem z ponowną rejestracją.
Niestety Nook nie odpala w sposób pozwalający na dostanie się do ustawień. Po wyskoczeniu błędu mam jedynie możliwość wyłączenia Nooka lub resetowania urządzenia - czyli tego o czym piszesz ale to niczego nie zmienia - próbowałem parokrotnie.

A teraz prawdopodobne rozwiązanie problemu:
Dzwoniłem na helpline Nooka. Wg nich wina nie leży po stronie urządzenia, tylko ich systemu rejestracji online. Odkryli ten problem niedawno- po masowej sprzedaży dużej liczby urządzeń, gdy ludzie tak jak ja kupili je komuś na prezent, ale przed podarowaniem postanowili sprawdzić działanie. Dzieje się tak czasem przy próbie ponownej rejestracji. Po podłączeniu urządzenia do sieci dostaje ono info ze serwisu że było ostatnio rejestrowane po raz pierwszy i serwis nie pozwala na ponowną rejestrację. Pan z helpline sprawdził moje dane konta na nook.com, numer seryjny urządzenia i powiedział ze urządzenie zostanie odblokowane do ponownej rejestracji w ciągu 3 dni. Oby pan z serwisu miał racje co do powodu błędu. Pozostaje mi czekać do piątku.

EDIT:
Po północy urządzenie ożyło.


05 cze 2013 1:04:00
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: