Teraz jest 20 kwi 2018 23:12:35




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Totalny zwis Pocketbooka 613 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 29 gru 2012 18:15:57
Posty: 64
eCzytnik: PB613, PB625
Post Totalny zwis Pocketbooka 613
Wczoraj podczas włączania czytnika (dotychczas działającego bez żadnych sensacji) nastąpiła tragedia - wszystko się zawiesiło, mój ukochany pocketbook przestał pracować - pokazało się logo startu i koniec -żaden z przycisków nie działa.
Mąż poczytał instrukcję - dział pt."Rozwiązywanie problemów" - objawy wskazywały na "Niski poziom naładowania baterii" (w trakcie ostatniego czytania była jeszcze jedna kreska poziomu naładowania) Podłączyłam ładowanie na kilka godzin - niestety żadnych zmian to nie przyniosło.Dalej "Logo startowe" i świecąca na zielono kontrolka na przycisku włącznika.
Użycie przycisku Reset - to samo, bez żadnej reakcji .
Telefon do sklepu (czytio.pl) - mam 24 m-ce gwarancji liczonej od końca lutego 2013 r. :
Cytuj:
"...proszę skontaktować się z z dystrybutorem - Firmą 71media.pl podając objawy..."
.
Wysyłam więc emaila na podany adres. Otrzymuję odpowiedź :
Cytuj:
"...Proszę dokonać zgłoszenia do serwisu producenta zgodnie z procedurą umieszczoną na stronie: http://www.w-support.pl/welcome_pl.asp, dowód zakupu jest podstawą do realizacji gwarancji, jego kopia powinna być załączona do przesyłki ...


Mąż decyduje się na radykalne działanie - delikatnie podważając zdejmuje tylną obudowę - odłącza akumulator czytnika od płyty głównej na kilka sekund - wynik - wszystko zaczyna działać :mrgreen:

* akumulator czytnika podłączony jest za pomocą miniaturowej "wtyczki" do "gniazdka" na płycie głównej czytnika

Zastanawia mnie tylko procedura zglaszania problemu pt. TO NIE JA - TO KOLEGA :?

ps.oczywiście nie namawiam do "domowych napraw" - opisuję jedynie indywidualny przypadek ;)


08 paź 2013 15:59:40
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 18:33:43
Posty: 782
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: Totalny zwis Pocketbooka 613
Powinnaś zarządać wymiany towaru z tytułu niezgodności z umową. Taki sposób informowania o procedurze realizacji gwarancji pozostawia wiele do życzenia.

_________________
Blog o e-książkach, e-czytnikach i e-czytaniu PocketBook Touch HD 2 - recenzja czytnika PocketBook Basic Lux - recenzja czytnika


08 paź 2013 16:59:31
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 22 lis 2012 15:49:32
Posty: 5
eCzytnik: Pocketbook 622 Touch
Post Re: Totalny zwis Pocketbooka 613
Pocketbooki posiadają gwarancje producenta więc i tak wszystkie gwarancje tam trafiają, mając do wyboru wysłać do sklepu sklep wyśle do serwisu naprawi odeśle do sklepu, sklep do nas czy wysłać bezpośrednio do serwisu i czekać krócej wolałbym drugą opcję;)


10 paź 2013 14:10:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: