Teraz jest 20 kwi 2018 13:40:24




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Problem z klawiszem menu w 2-dniowym PB 622 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 09 mar 2013 16:15:19
Posty: 10
Post Problem z klawiszem menu w 2-dniowym PB 622
Witam.
Zwracał ktoś pocketbooka zakupionego w empiku?
Posiadam czytnik 2 dni, od początku klawisz menu działał bardzo delikatnie, nie miał skoku. Aktualnie nie da się czytać, bo czasami jak mocniej chwycę PB z tyłu to wyświetla mi opcje menu lub wyłącza książkę. A mocne chwycenie wokół tego klawisza zawsze skutukuje uaktywnieniem jego opcji. Miał ktoś kiedyś podobny problem?


Ostatnio edytowano 17 mar 2013 11:26:35 przez Ethronic, łącznie edytowano 1 raz



17 mar 2013 10:56:48
Zobacz profil
Mod

Dołączył(a): 24 lis 2012 17:06:02
Posty: 768
eCzytnik: PB622
Post Re: Problem z klawiszem menu w 2-dniowym PB 622
Ja nie miałem. Ewidentna wada. Zamawiany przez internet czy odbiór osobisty? Tak czy inaczej - ja bym zwrócił, a dokładniej mówiąc - wymienił na inny egzemplarz.


17 mar 2013 11:15:48
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 09 mar 2013 16:15:19
Posty: 10
Post Re: Problem z klawiszem menu w 2-dniowym PB 622
Przez internet. Normalnie bym już zwrócił, ale wczoraj zamówiłem etui w sferisie i teraz się 'pluję'. Prawdopodobnie będę reklamował. Wcześniej przy podobnym zachowaniu czytnika myślałem, że jakoś przypadkiem dotknąłem ekranu. Dziś rano miałem czas, żeby poczytać i wszystko wyszło na jaw.
Czyli jak mocno dotkniesz wokół klawisza 'menu' to nie występuje u Ciebie taki problem?
I tu nasuwa się pytanie odnośnie oprogramowania, bo czytnik przyszedł do mnie na wersji 3.2, aktualnie już siedzi na 4.0- czy mogą przyczepić się do aktualizacji?


17 mar 2013 11:35:07
Zobacz profil
Mod

Dołączył(a): 24 lis 2012 17:06:02
Posty: 768
eCzytnik: PB622
Post Re: Problem z klawiszem menu w 2-dniowym PB 622
Jeśli przez internet to możesz zwrócić bez podania przyczyny. Tak myślę, że jeśli do nich zadzwonisz, pogadasz (np. powołując się na niezgodność towaru z umową) to wymienią Ci to na inny egzemplarz. Po prostu trafiła Ci się wadliwa sztuka.

Jeśli chodzi o aktualizację to nie maja się czego przyczepić - wykonałeś procedurę przewidzianą przez producenta. Jedyne pytanie to, którą odmianę 4.0 zainstalowałeś - Empik czy ta ze strony PocketBook (Obreey)? Jeśli to drugie to będzie nieelegancko zwracać im czytnik z "nieempikowym" oprogramowaniem. Ale tu jest proste wyjście - tu na forum wrzuciłem gdzieś link do wersji 4.0 Empik i wystarczy zrobić jeszcze jedną aktualizację ...


17 mar 2013 11:46:29
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 09 mar 2013 16:15:19
Posty: 10
Post Re: Problem z klawiszem menu w 2-dniowym PB 622
Aktualizację zrobiłem do empikowej wersji.

Czytam na fakturze to pisze, że przy zwrocie dostaje się zwróconą kasę, a przy reklamacji mogę prosić o wymianę na produkt pełnowartościowy.
Będę raczej optował za tym drugim. Dzięki za pomoc odnośnie oprogramowania(za całokształt twojej pomocy na tym forum wobec mojej osoby, już dawno postawiłbym Ci piwo :D )


17 mar 2013 11:54:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: