Teraz jest 21 mar 2019 8:26:59




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 17 kwi 2017 10:07:27
Posty: 9
Post Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
Cześć

Chciałbym się dowiedzieć, czy miał ktoś z Was problem ze sklepem Czytio.pl. Otóż kupiłem mojej mamie około rok temu czytnik PocketBook Touch Lux 3. Korzystała z niego około 10 miesięcy, po czym z dnia na dzień czytnik się „zepsuł”. Moja mama opisuje, że odłożyła go podczas czytania, a gdy chciała powrócić, to przestał reagować na jakiekolwiek działania. Wyświetlał się tylko ten ekran początkowy (z funkcjami urządzenia). Nie pomógł reset (lewo, prawo, przycisk włączania). Czytnik został odesłany do Czytio.pl, od którego go kupiłem. W odpowiedzi na reklamację z tytułu RĘKOJMI, sprzedawca napisał, że czytnik jest w pełni sprawny i problem nie występuje. Po czym odesłał do nas czytnik, a moja mama nadal z niego nie mogła korzystać, bo tym razem wyświetlała się tylko klepsydra. Klepsydra po włączeniu czytnika się animuje. To raczej nie uszkodzenie mechaniczne, bo mama bardzo dba o czytnik i ma go w oryginalnym etui. Od tego czasu minęły 4 miesiące, pojawiłem się w domu z okazji świąt i chciałbym zadziałać w tej kwestii. Proszę, pomóżcie mi. Jak nakłonić sklep do tego, aby naprawił czytnik? Próbowaliśmy szukać odpowiedzi na forach, resetować czytnik, ładować, ale nic nie pomaga.


21 gru 2018 19:33:51
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 19:33:43
Posty: 839
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
Ponownie wystąpić na podstawie rękojmi, a jak to nie pomoże to pismo do Rzecznika Praw Konsumenta.

Czy przy podłączaniu do kompa czytnik jest wykrywany jako pamięć zewnętrzna.

_________________
Blog o e-książkach, e-czytnikach i e-czytaniu PocketBook Touch HD 3 - recenzja czytnika InkBOOK LUMOS - recenzja czytnika


21 gru 2018 22:43:27
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 17 kwi 2017 10:07:27
Posty: 9
Post Re: Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
Słychać jedynie dźwięk przy podłączaniu i odłączaniu, ale poza tym nie wyświetla się w „Mój komputer”.


22 gru 2018 22:15:09
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 25 lis 2008 10:32:57
Posty: 338
eCzytnik: Forma, Oasis 2
Post Re: Czytio.pl - problem z reklamacją na podstawie rękojmi
nie wyświetli się w mój komputer dopóki nie klikniesz na czytniku "połączenie PC". W związku z tym, że ekran nie działa nie masz jak tego zrobić czyli szach mat :(


23 gru 2018 11:10:22
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: