Teraz jest 20 sie 2018 10:04:16




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Wyświetlacz nie reaguje. 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 12 lip 2012 6:25:20
Posty: 6
eCzytnik: Boox m92
Post Wyświetlacz nie reaguje.
Witam.

Czytnik kupiłem w październiku zeszłego roku- niestety gwarancja skończyła się... A m92 zaniemógł.

Urządzenia nie wyłączałem. Po skończeniu czytania, przechodziłem w stan "uśpienia" i odkładałem do następnego użytkowania.
Baterii nie rozładowywałem do końca; Gdy widziałem potrzebę (jedna, dwie kreski), podłączałem pod usb.

Tym razem było podobnie: odłożyłem czytnik po skończeniu czytania, wcisnąłem przycisk odpowiedzialny za "uśpienie" i ... I kiedy następnego dnia chciałem kontynuować książkę, m92 był wyłączony.
Poprzedniego dnia stan baterii wskazywał na połowę mocy akumulatorka. Po wciśnięciu przycisku "power", zapalała się dioda (niebieska), jednak ekran nie reagował.
Po zrestartowaniu urządzenia nic się nie zmieniło.

Podłączyłem czytnik pod usb (zapaliła się pomarańczowa dioda) i zostawiłem na kilka godzin.
Ponownie bez zmian... Odłączyłem.

Dzisiejszego ranka jednak zaszła zmiana- gdy włączałem m92, dioda jakby sygnalizowała trzema, niebieskimi "bliknięciami".
Podłączyłem ponownie pod ładowanie (dioda jest zapalona cały czas), jednak ekran wciąż nie reaguje.


Pora odwiedzić serwis ?

Z góry dziękuję za pomoc.


24 lis 2013 9:22:53
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 cze 2012 19:06:08
Posty: 92
Lokalizacja: Poznań
eCzytnik: Onyx Boox I62
Post Re: Odp: Wyświetlacz nie reaguje.
Przeinataluj softa

Napisała kura pazurem z Xperii P z Tapatalk.

_________________
Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, zjedz se masło. Ulżyj se =)


24 lis 2013 22:10:47
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 12 lip 2012 6:25:20
Posty: 6
eCzytnik: Boox m92
Post Re: Wyświetlacz nie reaguje.
Hmm, z tym może być mały problem skoro ekran nie włącza się.
Chyba że można wykonać jakieś "operacje" na plikach?


25 lis 2013 0:07:05
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lis 2012 12:50:11
Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
Post Re: Wyświetlacz nie reaguje.
Prosiłbym o kontakt z naszym serwisem na serwis@artatech.pl, z zawartym opisem zaobserwowanego problemu (można skopiować pierwszego posta z tego tematu) oraz zdjęciem frontu (ekranu) urządzenia.

Update można wykonać nawet gdy na ekranie nic się nie wyświetla, po prostu należy wykonać to na wyczucie, jednakże zalecałbym kontakt z serwisem.

_________________
www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl


25 lis 2013 9:50:02
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 maja 2011 12:36:02
Posty: 389
eCzytnik: PRS 950 BooxM92 Kobo: AuraHD+Aura1
Post Re: Wyświetlacz nie reaguje.
Czy nowy soft do M92 poprawia pracę baterii?

Jaki jest okres gwarancji? 12 czy 24 m-ce?


25 lis 2013 9:59:55
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2011 15:44:42
Posty: 194
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: PW2
Post Re: Wyświetlacz nie reaguje.
Z tyłu urządzenia znajduje się otwór do resetowania sprzętowego (pomiędzy znakiem CE i znakiem kosza na śmieci). Wciskasz, aż kliknie, potem przycisk resetu.
Na pewno urządzenie musi być naładowane - więc zrób to przy podłączonej ładowarce.
Procedurę czasami trzeba kilkakrotnie potworzyć (reset sprzętowy i przyciskiem na dole).


25 lis 2013 10:13:49
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 lut 2010 16:21:18
Posty: 320
eCzytnik: Onyx Boox 60S
Post Re: Wyświetlacz nie reaguje.
konrad white napisał(a):
Jaki jest okres gwarancji? 12 czy 24 m-ce?


Dystrybutor podaje, że: "Gwarancja dystrybutora: 24 miesiące (w systemie door-to-door, na terenie Polski - 12 miesięcy)."


25 lis 2013 13:06:21
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: