Teraz jest 23 lut 2018 19:37:52




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
PrintScreen - pytania 
Autor Wiadomość
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2012 12:52:51
Posty: 17
Lokalizacja: Szn/Krk
eCzytnik: Onyx Boox X60
Post PrintScreen - pytania
Witajcie

Mam X60 i trochę z nim problemów. Jednym z nich jest możliwość robienia zrzutów ekranu (a raczej jej brak).

W instrukcji wyczytałem, że od którejś wersji oprogramowania można robić zrzuty ekranu wciskając jednocześnie oba klawisze regulacji głośności (+ i -). Zrobiłem tak i ... i nic. Albo kompletnie nic się nie dzieje, albo pokazuje się okno regulacji głośności. Szukałem jakiś plików ze zrzutami, które miałbym zrobić, ale nic się nie pojawiło. Stąd też moje pytania:

- jak się robi zrzuty ekranu w X60? Czy tak jak napisałem, czy może ja robię coś źle?
- gdzie są zapisywane?

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Osoby śledzące moje przygody z czytnikiem mogą, podobnie jak i ja, odnieść wrażenie, że podejrzanie dużo rzeczy w nim nie działa albo szwankuje. Lektura tego forum uświadomiła mi, że w większości przypadków zdarzenia te nie wynikają z natury urządzenia a prędzej wadliwości egzemplarza. Jak zwalczę potwora sessyjona i przeinstalowanie softu nie pomoże to chyba pozostanie mi oddanie czytnika na gwarancji.... Tutaj przy okazji kolejne pytanie: gdzie/jak realizuje się gwarancję ustrojstwa?

Pozdrawiam
Cant

_________________
"Kiedy idziesz do Strefy, to sobie za konotuj: z towarem wróciłeś - cud boski, z życiem uszedłeś - daj na mszę, kula patrolu - fart, a cała reszta - jak los zdarzy."
A&B Strugaccy; Piknik na Skraju Drogi


01 lut 2012 17:34:38
Zobacz profil WWW
Post Re: PrintScreen - pytania
We wszystkich modelach Onyx Boox (oprócz i62), jednoczesne naciśnięcie klawiszy głośności (+ i -) wywołuje funkcję kopii ekranu do pliku graficznego. Powstaje katalog "snapshot" na karcie SD (musi być obecna), w którym można znaleźć kolejne pliki w formacie *.png będące wynikiem zrzutów ekranu.

Aby uzyskać gwarancyjną naprawę czytnika, trzeba skontaktować się (najlepiej telefonicznie) z naszym serwisem. Po określeniu usterki, trzeba umówić się na termin, w którym przyślemy kuriera po czytnik (potrzebny dokument gwarancyjny). Po naprawie, kurier (na nasz koszt) odwiezie czytnik z powrotem.


01 lut 2012 19:07:48
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: