Teraz jest 15 sie 2018 8:28:17




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Onyx 62 Angel Glow - brak łączności z komputerem 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 19 lis 2013 1:54:10
Posty: 10
eCzytnik: Onyx Boox i62HD Angel Glow
Post Onyx 62 Angel Glow - brak łączności z komputerem
Witam serdecznie,
od dzisiaj jestem użytkowniczką, chociaż to zbyt dużo powiedziane, Onyxa 62 Angel Glow. Jest to mój pierwszy czytnik, stąd tyle wątpliwości.

Przeczytałam instrukcję, ale niestety nic nie pomaga. Nie wiem czy to wina mojego egzemplarza czy coś źle robię, a po przejrzeniu forum nie znalazłam satysfakcjonującej odpowiedzi.

Mam w domu ładowarkę, do której wkładasz kabel usb i przekazuje energię. Świetna rzecz - podłączyłam mojego onyxa z kablem, który dostałam w pudełku i poczekałam 4 godziny (a skoro bateria jest naładowana - wskazówka, że kabel sprawny). Za pierwszym razem, po włączeniu, odpalając chmurę danych i wprowadzając informacje o swoim google drive, zaktualizowałam soft. Niestety nie mogłam pobrać plików, więc, wyskakiwał błąd - jak się domyślam z forum, wina braku karty sd. w porządku.

Chciałam podłączyć sprzęt pod komputer, żeby zgrać pliki "ręcznie", jednak wkładając kabel, do któregokolwiek gniazdka usb w komputerze, sprzęt się zawieszał (do resetu), a komputer wcale nie wykrywał sprzętu, mimo, że próbował poprać i mielił jakieś dane (światełka pracy przy wtyczkach migały).

Odpuściłam i postanowiłam spróbować jeszcze raz z chmurą danych - tym razem w ogóle jej nie załadowało, pokazuje się komunikat, że łączy się z siecią, później okno "checing for updates 10%" - mija ok. 5 sekund i wracam do ekranu głównego. tak samo, gdy zostawiam internet po przeglądaniu stron www (tak jak wiki i google chodzą, tak strona onyxa wyświetla chińskie/mandaryńskie literki, które wskazują na nasz rodzimy błąd 404).

Zrobiłam już i format danych, i reset (i to nie jeden).

Czy jest coś jeszcze co mogę zrobić? Czy nie cyrkolić się i sprzęt, tak naprawdę, prosto ze sklepu (od godziny 20:30 dnia 18.11 br w moich rękach!) ze sklepu oddać na gwarancję (a może to wciąż sklep odpowiada za to, że sprzedał mi bubel?)? Szczerze mówiąc to chciałabym się choć przez chwilę pocieszyć urokiem wlepiania gał w e-ink, a nie czuć się zrobiona w wiadomo co, jakby mało było tego, że życie mnie od tyłu cały czas?


19 lis 2013 2:07:05
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lis 2012 12:50:11
Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
Post Re: Onyx 62 Angel Glow - brak łączności z komputerem
Witam

Jakie są parametry ładowarki, którą ładowany był czytnik? Mozliwe, że była po prostu zbyt słaba i nie doadowała czytnika, stąd jego częste zawieszanie się. proszę sprawdzić na ''tabliczce znamionowej'' ładowarki. Do BOOXów zalecane są łądowarki 5V 1A.
Zawsze można też kontaktować się z nami bezpośrednio przez serwis, na serwis@artatech.pl

_________________
www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl


19 lis 2013 9:09:14
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 19 lis 2013 1:54:10
Posty: 10
eCzytnik: Onyx Boox i62HD Angel Glow
Post Re: Onyx 62 Angel Glow - brak łączności z komputerem
dzięki za podpowiedź, niestety nie umiem w tym momencie podać parametrów ładowarki, ale w takim razie potrzymam sprzęt jeszcze pod "prądem" parę godzin i wtedy sprawdzę wszystko jeszcze raz.

nadmienię jeszcze tylko, że pierwszy mój wybór, po wyjęciu z pudełka, to podłączenie przez kabel do komputera - zdecydowałam się na ładowarkę, bo w ogóle nie stykało, jak przy podłączaniu po wstępnym naładowaniu.

w razie dalszych problemów, będę pisać na mejla!


19 lis 2013 9:15:56
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: