Teraz jest 16 sie 2018 22:23:10




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Nowy Onyx C65-AG: niewidoczny przez komputer, nie wlącza się 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 27 sty 2015 17:05:41
Posty: 3
eCzytnik: onyx boox c65 afrerglow
Post Nowy Onyx C65-AG: niewidoczny przez komputer, nie wlącza się
Witam, ma spory problem. Dzisiaj dotarł do mnie nowy czytnik Onyx C65 Afterglow. Niestety nie mogę go w żaden sposób odpalić. Uprzedzam, że wiem że przycisk power należy przytrzymać ok. 5 sek :).
Czytnik nie chce się włączyć bez i z podłączeniem do komputera przez USB (niestety nie mam ładowarki 5V1A, tylko 5V0.85A - czy mogę jej użyć?). Czytnik nie reaguje - na ekranie niezmiennie widnieje informacja o tym że mój czytnik jest wyłączony. Dioda w przycisku power świeci przy naciskaniu i przy podłączeniu do ładowania.
Przeczytałam wcześniej, że teoretycznie czytnik powinien uruchomić się po podłączeniu do źródła prądu niezależnie od poziomu naładowania baterii. W tym przypadku to nie działa. Co mogłabym jeszcze zrobić, żeby spróbować 'ożywić' sprzęt? Twardy reset? Podładować czytnik przez kilka godzin i wtedy spróbować?
Dodam że po podłączeniu czytnika do komputera (Win7) pojawia się informacja że urządzenie ma awarię i system go nie rozpoznaje. Dzieje się tak przy każdym podłączeniu, Windows go nie widzi, nie wiem czy to przypadkiem nie oznacza że czytnik się nie ładuje przez kabel (chociaż robi się ciepły w miejscu gdzie znajduje się bateria). Help!
Chciałam jeszcze dodać że dioda od przycisku ładowania wygląda podejrzanie, tj. przy podłączeniu do komputera nie miga - jeden koniec świeci się na niebiesko, środek przycisku jest ciemny, a drugi koniec jest lekko podświetlony na pomarańczowo. Czy to normalne?

update: czytnik podłączony do ładowarki od 2,5h, dalej zero reakcji, dalej niewidoczny przez Windowsa. Przy podłączaniu do komputera wciąż wyskakuje błąd o awarii urządzenia, w rozszerzeniu kod 29: To urządzenie jest wyłączone, ponieważ oprogramowanie układowe urządzenia nie dostarczyło mu wymaganych zasobów.

Proszę o pomoc, dzwoniłam już na infolinię MM (czytnik zakupiony u nich przez internet) i jestem zdecydowana oddać sprzęt za niezgodność z umową.


27 sty 2015 19:45:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: