Teraz jest 18 lut 2018 4:27:25




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Informacja w sprawie współpracy z Onyx International 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 19 maja 2012 15:05:11
Posty: 137
eCzytnik: Boox i62, Lbook 3 , Boox M92
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Booxtor nie ma własnego brandingu tylko bierze to co pojawi się najświeższego od Chińczyków i bodajże tylko artatech był zabezpieczany ze względów licencyjnych ( teraz po przejęciu IVON-y przez google sądzę że to straciło rację bytu ).


09 sie 2015 16:57:01
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2009 19:20:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Onyx C65 & T68, inkBOOK
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
bulek napisał(a):
jak widzę na wiadomym forum ludzi, którzy instalują software z Onyxa na Boyue, to zastanawiam się co w tym Boyue jest takiego złego, że to robią :)
Próbują stworzyć czytnik idealny :P
W Boyue nie ma nic złego - szukają najnowszego oprogramowania (trzeba uważać na różnice modeli T61/T62 i kody wersji: A, B, C, D...), przy okazji ze względu na zgodność sprzętową testują też firmware od BOOX-a C67ML (AfterGlow 2), który doczekał się odmiany z ekranem Carta, ale niestety nie u nas.

Oprogramowanie BOOX-ów ma bardziej elastyczny launcher niż Boyue (inkBOOK). Można zmienić na głównym ekranie "Ostatnio dodane" na "Ostatnio otwarte" i po dłuższym przytrzymaniu palcem okładki, wybrać program z którym dany ebook będzie otwarty, włączając w to własne, doinstalowane programy do czytania.
W najnowszej wersji oprogramowania (której w Polsce nie doczekaliśmy), można też w pewnym zakresie edytować zestaw ikon dostępnych w dolnym pasku na głównym ekranie, podobnie jak w inkBOOK-u.
Niektórym też podoba się nowy program do czytania (ePUB i PDF), czyli Onyx Neo Reader.
Onyxy mają gorsze zarządzanie energią i o połowę mniej miejsca dla własnych aplikacji niż inkBOOK.
W oprogramowaniu są różnice na plus i na minus...

johh napisał(a):
( teraz po przejęciu IVON-y przez google sądzę że to straciło rację bytu )
Wydawało mi się, ze to Amazon kupił IVONĘ ;)

_________________
W Obrazek też ;)


09 sie 2015 23:20:39
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 04 cze 2011 9:52:37
Posty: 2012
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle K3G Kindle Voyage Kobo Mini
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
airs napisał(a):
Wydawało mi się, ze to Amazon kupił IVONĘ ;)


Wszystkim się zdawało..., a to Echo (https://en.wikipedia.org/wiki/Amazon_Echo) grało ;)

_________________
Pozdrawiam,
Cyfranek
http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog


10 sie 2015 9:29:06
Zobacz profil WWW
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2014 11:00:46
Posty: 98
eCzytnik: 613
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Dajcie białe obudowy, a nie same "klepsydry" na rynku! W tej chwili białe czytniki robią chyba tylko Kobo i Pocketbook.


10 sie 2015 9:50:45
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 sie 2015 10:12:00
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
vhek, dzięki!
Zapisane, weźmiemy pod uwagę przy następnym modelu.


10 sie 2015 10:02:42
Zobacz profil WWW
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2011 12:42:17
Posty: 74
eCzytnik: Lynx (T68)
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
A ja jako użytkownik T68 mam takie uwagi:
1. żaden, powtarzam, żaden inny czytnik nie oferuje mi tego, czego potrzebuję, więc tak długo jak wśród rebrandowanych Boyue zwanych szumnie InkBookami nie będzie czytnika z Androidem z pełnym Google Play oraz Bluetoothem (dla zewnętrznej klawiatury), tak długo będę korzystać z T68
2. tym, czego chcę od ArtaTechu jest otwarcie T68 na nowe wersje oprogramowania. Tłumaczenie "nie możemy wypróbować" jest kłamstwem i krętactwem. Każdy plik możecie przejrzeć, przetestować na własnych egzemplarzach (w końcu macie te niesprzedane T68, czy nie?) i umieścić na własnej stronie do pobrania. Możecie też dać jedną aktualizację, która pozwoli wszystkim użytkownikom korzystać z oprogramowania zamieszczanego przez firmę, która - w przeciwieństwie do was - dba o swoich klientów, a nie wymiguje się idiotycznymi tłumaczeniami tj. Booxtora. Do każdego z tych działań potrzebujecie raptem kilku dni pracy ogarniętego informatyka. Jeśli żal wam nawet na to pieniędzy, to zaiste zasługujecie na więcej pomyj niż się na was wylało.
Odpowiedzcie szczerze i otwarcie: gdzie leży problem w przejściu na oprogramowanie Booxtora? Sposób wisi od marca na MobileRead - większość polskich użytkowników nie stosuje go, bo straszycie utratą gwarancji, a jak wiadomo po lekturze różnych problemów na tym forum, wystarczy jakikolwiek problem z czytnikiem, żebyście odmówili naprawy czegoś innego (vide sprawa wymigiwania się problemami z ładowaniem przy prośbie o naprawę zupełnie innego problemu). Jeśli zatem usankcjonujecie rozwiązanie Booxtorowe albo udostępnicie je następną OTA, to odkupicie część swoich przewin wobec klientów. Mam nadzieję na szczerą odpowiedź skoro nawet takie posty jak krytyka koloru czytnika takową dostają.


13 sie 2015 10:57:51
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 sie 2015 10:12:00
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Tzigi napisał(a):
A ja jako użytkownik T68 mam takie uwagi:
1. żaden, powtarzam, żaden inny czytnik nie oferuje mi tego, czego potrzebuję, więc tak długo jak wśród rebrandowanych Boyue zwanych szumnie InkBookami nie będzie czytnika z Androidem z pełnym Google Play oraz Bluetoothem (dla zewnętrznej klawiatury), tak długo będę korzystać z T68
2. tym, czego chcę od ArtaTechu jest otwarcie T68 na nowe wersje oprogramowania. Tłumaczenie "nie możemy wypróbować" jest kłamstwem i krętactwem. Każdy plik możecie przejrzeć, przetestować na własnych egzemplarzach (w końcu macie te niesprzedane T68, czy nie?) i umieścić na własnej stronie do pobrania. Możecie też dać jedną aktualizację, która pozwoli wszystkim użytkownikom korzystać z oprogramowania zamieszczanego przez firmę, która - w przeciwieństwie do was - dba o swoich klientów, a nie wymiguje się idiotycznymi tłumaczeniami tj. Booxtora. Do każdego z tych działań potrzebujecie raptem kilku dni pracy ogarniętego informatyka. Jeśli żal wam nawet na to pieniędzy, to zaiste zasługujecie na więcej pomyj niż się na was wylało.
Odpowiedzcie szczerze i otwarcie: gdzie leży problem w przejściu na oprogramowanie Booxtora? Sposób wisi od marca na MobileRead - większość polskich użytkowników nie stosuje go, bo straszycie utratą gwarancji, a jak wiadomo po lekturze różnych problemów na tym forum, wystarczy jakikolwiek problem z czytnikiem, żebyście odmówili naprawy czegoś innego (vide sprawa wymigiwania się problemami z ładowaniem przy prośbie o naprawę zupełnie innego problemu). Jeśli zatem usankcjonujecie rozwiązanie Booxtorowe albo udostępnicie je następną OTA, to odkupicie część swoich przewin wobec klientów. Mam nadzieję na szczerą odpowiedź skoro nawet takie posty jak krytyka koloru czytnika takową dostają.


@Tzigi
Bez wsparcia ze strony Onyx International, nie jesteśmy w stanie aktualizować oprogramowania. Jedyne, co możemy zrobić, to udostępniać aplikacje do samodzielnej instalacji.
Nasze stanowisko wyraziliśmy i opisaliśmy szczegółowo w komunikacie dostępnym na naszej stronie internetowej.

Zapewniamy wszystkim naszym klientom wsparcie w takim wymiarze, w jakim to jest możliwe - to się nie zmienia, i nie zmieni.
Pozdrawiamy.


13 sie 2015 15:34:08
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 25 lis 2008 9:32:57
Posty: 330
eCzytnik: Irex 800SG, Oasis, T76ML Plus
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Brawo - witamy Radio Erewań

Pytanie
Odpowiedzcie szczerze i otwarcie: gdzie leży problem w przejściu na oprogramowanie Booxtora? Sposób wisi od marca na MobileRead - większość polskich użytkowników nie stosuje go, bo straszycie utratą gwarancji,

Odpowiedź
Zapewniamy wszystkim naszym klientom wsparcie w takim wymiarze, w jakim to jest możliwe - to się nie zmienia, i nie zmieni.


13 sie 2015 16:34:10
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 10 lip 2011 15:04:29
Posty: 50
eCzytnik: Kindle 3, Nook ST, T68 Lynx
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Cytuj:
@Tzigi
Bez wsparcia ze strony Onyx International, nie jesteśmy w stanie aktualizować oprogramowania. Jedyne, co możemy zrobić, to udostępniać aplikacje do samodzielnej instalacji.
Nasze stanowisko wyraziliśmy i opisaliśmy szczegółowo w komunikacie dostępnym na naszej stronie internetowej.

Zapewniamy wszystkim naszym klientom wsparcie w takim wymiarze, w jakim to jest możliwe - to się nie zmienia, i nie zmieni.
Pozdrawiamy.


To może odblokujcie aktualizacje w T68. Zaryzykuję.


13 sie 2015 17:31:00
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2011 12:42:17
Posty: 74
eCzytnik: Lynx (T68)
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
@Arta Tech
Czy w ogóle przeczytaliście mój post? Koncepcja, w ramach której opracowywalibyście własne aktualizacje, to najbardziej pozytywny wariant. Sugerowałam zamiast niego jednorazowe dostosowanie metody opublikowanej na MobileRead, dzięki której każdy użytkownik T68 i M96 będzie mógł korzystać z aktualizacji udostępnianych przez Booxtora.

Ale rozłóżmy waszą jakże kuriozalną odpowiedź na części pierwsze:

Arta Tech napisał(a):
Bez wsparcia ze strony Onyx International, nie jesteśmy w stanie aktualizować oprogramowania.

Pytam tak oto: czy pracuje dla was chociaż jeden informatyk? Jeśli tak, to wywalcie go na zbity pysk i zatrudnijcie kogoś, kto zna się na tej robocie. Jeśli nie, pomińcie wywalanie na zbity pysk i przejdźcie do etapu zatrudniania.

A teraz trochę poważniej: na czym konkretnie polega problem? Zaktualizować oprogramowanie może każdy średnio ogarnięty użytkownik. W poprzednim poście wkleiłam wam nawet linka (którego bez wątpienia znaliście, ale już przyjmijmy łaskawie, że nie), który opisuje tę procedurę w sposób tak prosty, jak proste jest pewno narzędzie rolnicze cepem zwane. Każdy przeciętny użytkownik nie instaluje oprogramowania Booxtora, ponieważ straszycie utratą gwarancji, a nie dlatego, że jest to zadanie ponad jego siły umysłowe. Czemu zatem "nie jesteście w stanie"? Co jest potrzebne do aktualizacji?
1. Czytnik. Ponoć T68 się słabo sprzedawały, więc powinno być wiele egzemplarzy do testów, ale nawet jeśli nie, to pewnie z jeden czy dwa macie.
2. Komputer z dostępem do internetu. Skoro umiecie odpisywać okrągłe banały na moje poważne pytania, to chyba przeczytać post z forum MR też możecie? Wiem, jest po angielsku, ale może jakiś wasz pracownik ogarnia ten język?
3. Człowiek ogarnięty na tyle, żeby umieć po kolei przejść wszystkie kroki z banalnej instrukcji. Nie tracę nadziei, że chociaż jednego takiego pracownika macie na stanie.

Do pójścia własnym klientom na rękę potrzebujecie jeszcze:
4. Publicznego poinformowania o możliwości użytkowania nowych wersji oprogramowania bez ryzyka utraty gwarancji
5. Informatyka, który wykona OTA tak przygotowane, żeby wykonywało kroki opisane na MR za użytkownika

To chyba nie tak dużo, co? Na którym dokładnie etapie leży problem? Crowdsourcing to potężna siła. Poproście, a internauci pomogą. Trzeba tylko chcieć, a nie odpowiadać marketingowym bełkotem.

Arta Tech napisał(a):
Zapewniamy wszystkim naszym klientom wsparcie w takim wymiarze, w jakim to jest możliwe - to się nie zmienia, i nie zmieni.

Super. Tylko jaki to wymiar? Bo na razie wygląda na to, że kończy się on na "niedasie"*, a to nawet nie trochę słabo. To żałośnie.

_________________
* Oraz pewnym marketingowym strzale w kolano (bo nawet nie w stopę), który pominę tu milczeniem, bo leżącego przecież kopać nie przystoi.


13 sie 2015 22:31:43
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 8:52:38
Posty: 158
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Tzigi, przecież odpowiedź otrzymałeś (chcielibyśmy bardzo mocno, ale nic nie możemy), wiec po co drążysz niewygodny temat. Powinieneś się cieszyć, że dystrybutor podarował Ci taki zaszczyt i udzielił osobistej odpowiedzi ;-). Kupuj nowy czytnik - bo JEST, jest NASZ i jest NOWY!

Nadal dajecie się robić w bambuko, dystrybutor Was olewa i w konkretnych pytaniach zdradza tylko stosunek do klienta. Teraz jest zmiana sprzętu, euforia, nowe nadzieje, reset... Zobaczymy za parę miesięcy, ale jako wróżka napiszę, że raczej nic się nie zmieni :-).


14 sie 2015 6:32:56
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 lut 2012 20:52:18
Posty: 2470
Lokalizacja: Radom
eCzytnik: Kindle Touch, Kindle Voyage
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Jak już Tzigi (przy okazji: dlaczego w pole czytnik masz wpisane nadal tylko Kindle Touch?) przypomniała o bulwersującym wpisie, to zajrzałem tam i zobaczyłem jak Kaczus napisał:
Kaczus napisał(a):
[...] po wysłaniu uwagi do producenta ze zdjęciem otrzymałem 2 nowe opony z przeprosinami. I wiem, że jak będę kupował kolejny rower dla siebie, czy dla kogoś innego w przyszłości - wezmę tę firmę pod uwagę. W przypadku Artatech mam wielkie wątpliwości.

Zastanawiam się jak ten świat bardzo zniewieściał. Po straszeniu pozwem to jedyne wątpliwości mogą dotyczyć tylko tego, czy odpuścić sobie i ewentualnie zniechęcać do firmy, czy może zebrać kumpli i udać się do "cwaniaka" we Wrocławiu na szczerą "rozmowę".

A wracając ściśle do tematu: Tzigi - chciałabyś nową aktualizację? Pora się obudzić: regularną aktualizację oprogramowania urządzeń elektronicznych, nie tylko do najnowszego modelu, robią tylko dwie firmy na świecie. Obie na literką "A", obie amerykańskie i "nieprzyzwoicie" bogate.

Czytnik ma w perspektywie takie same funkcje jak w dniu premiery - dotyczy to nawet Kindle. Obiecanki w postaci funkcjonalności dodanej później można porównać do obietnic wyborczych. Z Twojego wpisu sarkazmem pachnie sugestia:
Kaczus napisał(a):
Do pójścia własnym klientom na rękę...


14 sie 2015 8:42:34
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 sie 2015 10:12:00
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Widzimy, że w tej sprawie narosło dużo nieporozumień, oraz niepotrzebnych emocji. Chcąc postawić sprawę absolutnie jasno informujemy, że nie planujemy wprowadzić oprogramowania Booxtor na nasze urządzenia. Jest to oprogramowanie, z którym nie mamy nic wspólnego, co za tym idzie nie mamy możliwości przetestowania go i zagwarantowania poprawnego działania. Nasze podejście w kwestii aplikacji nie zmienia się - te nadal sukcesywnie będą udostępniane. Skupiamy się na serwisowaniu dystrybuowanych przez nas urządzeń oraz pracach nad własnymi rozwiązaniami.
Pozdrawiamy


14 sie 2015 10:52:22
Zobacz profil WWW
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2011 12:42:17
Posty: 74
eCzytnik: Lynx (T68)
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Arta Tech napisał(a):
Widzimy, że w tej sprawie narosło dużo nieporozumień, oraz niepotrzebnych emocji.

Nieporozumienia nie ma ani jednego - wszyscy rozumiemy, że nie chcecie odpowiedzieć wprost. Ale spokojnie, będę pytać tak długo aż odpowiecie uczciwie i otwarcie. A czy emocje są niepotrzebne? Uczucie oburzenia przy kontakcie z żałośnie niekompetentnym sprzedawcą jest potrzebne.

Arta Tech napisał(a):
informujemy, że nie planujemy wprowadzić oprogramowania Booxtor na nasze urządzenia.

O, jakiś progres. Może jeszcze napiszcie to w odpowiedzi na Świecie Czytników - chyba, że nie wie prawica, co czyni lewica i wypowiedź: "Drodzy, sprawdzimy co może być przyczyną blokady i wrócimy wkrótce z odpowiedzią." była tylko marketingowym unikiem. Tylko sugeruję, żebyście najpierw odpowiedzieli na następny punkt.

Arta Tech napisał(a):
Jest to oprogramowanie, z którym nie mamy nic wspólnego, co za tym idzie nie mamy możliwości przetestowania go i zagwarantowania poprawnego działania.

Tworzycie tu fałszywy związek przyczynowo-skutkowy. Może i nie macie z tym oprogramowaniem nic wspólnego, ale możliwość przetestowania go ma każdy, kto posiada T68. Czyli kłamiecie w kwestii możliwości testowania.
A "zagwarantowanie poprawnego działania" to w ogóle jakieś kuriozum - czy obecne wasze oprogramowanie na T68 działa poprawnie? Czy rozwiązano kwestię indeksowania? Czyli kłamiecie również w kwestii gwarantowania poprawnego działania.

Arta Tech napisał(a):
Nasze podejście w kwestii aplikacji nie zmienia się - te nadal sukcesywnie będą udostępniane.

Co to ma znaczyć? Jakie aplikacje? Konkrety dla użytkownika T68 poproszę.

Arta Tech napisał(a):
Skupiamy się na serwisowaniu dystrybuowanych przez nas urządzeń oraz pracach nad własnymi rozwiązaniami.

Tłumacząc z artatechowego na polskie: robimy to, co w myśl polskiego prawa jest naszym psim obowiązkiem (2 lata gwarancji czyli owo szumne serwisowanie), a poza tym porzucamy klienta na pastwę losu licząc na to, że nie będzie mu zależało na dłuższym zachowaniu obecnego czytnika, tylko kupi nowy (którego również nie będziemy poprawiać).

athame napisał(a):
Jak już Tzigi (przy okazji: dlaczego w pole czytnik masz wpisane nadal tylko Kindle Touch?)

Z lenistwa :P . Już zmienione na właściwe.


14 sie 2015 11:10:57
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 cze 2015 16:20:55
Posty: 5
eCzytnik: KWP2
Post Re: Informacja w sprawie współpracy z Onyx International
Myśle ze każdy sam wyciągnie odpowiednie wnioski z tej całej dyskusji. Ja z własnego doświadczenia polecam korzystać z rękojmi i niezgodności z umową. To trochę uczy innego podejścia serwisu do problemów a jak nie pomaga to rzecznik konsumenta. W wszystkich przypadkach kończyło sie to pozytywnie.


Wysłane z iPhone przez Tapatalk


14 sie 2015 11:28:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: