Teraz jest 28 mar 2024 21:53:13




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
[M92] Czarny ekran, nie odświeża. 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 29 lut 2012 13:41:07
Posty: 20
eCzytnik: Boox M92
Post [M92] Czarny ekran, nie odświeża.
Próbowałem nanosić adnotacje na PDF, czytnik zawiesił się, po wyłączeniu i włączeniu ekran jest czarny.

* nie ma uszkodzeń mechanicznych, nic nie upadło, działało i przestało.
* dioda pokazuje włączanie i wyłączanie czytnika.
* reset nie pomaga.
* po uruchomieniu i podłączeniu USB udało mi się wejść do trybu komunikacji i zgrać książki na komputer.
* start do aktualizacji (joystick w dół i power) nie pomaga. W trakcie startu aktualizacji niekiedy wydać "Software update request detected, checking updates…" ale napis jest ciemny, mało kontrastowy a reszta ekranu jest czarna.
* w trakcie startu niekiedy widać przesuwający się na dole pasek uruchamiania. Ale reszta ekranu jest czarna.

Jest coś co jeszcze czego można spróbować w domu, czy mam już tylko duży, ciężki i niewygodny pendrive 4GB?


20 lut 2014 14:36:36
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2009 20:20:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: inkBOOK Onyx
Post Re: [M92] Czarny ekran, nie odświeża.
Eee tam - zadzwoń do ich serwisu, tylko mechaniczne uszkodzenie ekranu (zbicie szyby) nie jest objęte gwarancją.
Może padł jakiś układ sterujący czy zasilający ekran...
A jeśli czytnik już po gwarancji, to i tak naprawa nie może być droga - najdroższy jest ekran, ponad połowa ceny dużego czytnika.

_________________
W Obrazek też ;)


22 lut 2014 19:10:03
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 11 mar 2014 11:19:11
Posty: 2
eCzytnik: ONYX BOOX M92
Post Re: [M92] Czarny ekran, nie odświeża.
A reset pomaga?
Dziurka z tyłu do naciśnięcia cienkim drucikiem.
Po resecie włączyć przyciskiem.


11 mar 2014 11:31:15
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 17 gru 2012 17:15:27
Posty: 12
eCzytnik: Onyx Boox M92
Post Re: [M92] Czarny ekran, nie odświeża.
Radzę skontaktować się z serwisem. Do niedawna miałam taką sytuację, że ekran mojego M92 "zamarzł" (z tą różnicą, że nie na czarno, tylko biało) i nic nie dało się z tym zrobić. Okazało się, że padło oprogramowanie. W ciągu jednego tygodnia czytnik zdążył "odwiedzić" serwis i z niego wrócić, więc nie zastanawiaj się dłużej, tylko reklamuj :).


11 mar 2014 13:56:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: