Teraz jest 24 lut 2018 11:03:24




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
[rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Google 
Autor Wiadomość
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lis 2012 12:50:11
Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Pojawiła się nowa wersja ''Chmury'' – 1.1.3
Zmieniony został certyfikat Google Drive.
Problemy z synchronizacją spowodowane były zmianą certyfikatu przez Google. Po przeprowadzeniu update wszystko powinno działać poprawnie.

_________________
www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl


03 gru 2012 14:06:49
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2012 16:42:57
Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Miłosz ArtaTech napisał(a):
Pojawiła się nowa wersja ''Chmury'' – 1.1.3

Jak mogę zaktualizować chmurę jeśli automatyczna aktualizacja nie działa?

[Edit]
Wgrałem na nowo firmware, ale jedyne co się zmieniło to adres MAC :?
Nadal aktualizacja zatrzymuje się na poziomie 10%.


Ostatnio edytowano 04 gru 2012 22:43:15 przez Jony, łącznie edytowano 1 raz



03 gru 2012 22:37:42
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 29 lis 2012 20:18:21
Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Nie działa. 10% i błąd. Ile można?
Jaka autoryzacja, skoro chmura w ogóle się nie uruchamia?
Panowie chyba odpowiadają na jakieś inne pytania, niż zadane tutaj.

Proszę również o wyjaśnienie, dlaczego co kilka razy muszę od nowa wpisywać hasło do wifi? Jest to co najmniej męczące.

Szczerze mówiąc, chętnie zwróciłabym ten czytnik.

Do powodów dodam jeszcze ten, że przy większej pojemności karty SD wszystko działa baaardzo wolno.
Myślałam, że możliwość aktualizacji oprogramowania będzie plusem, teraz wiem, że wolałabym, żeby ono po prostu działało... bez aktualizacji.


04 gru 2012 10:39:23
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2012 15:16:41
Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
To na 100% Masz coś skopane - proponuję wgrać soft od nowa. Po czym "odpalić Chmurę, pobierze sobie najnowaszą wersję. Podejżewam, że zostały jakieś "śmieci" lub ktoryś z plików się uszkodził. Ponowne wgranie softu powninno pomóc.

Parametry WiFi są pamiętane i NIE trzeba ich wpisywać - ja od ponad pół roku nie musiałem wpisywać hasla do WiFi a mam chyba ze 20 sieci zapamiętanych. Co więcej jak czytnik wykryje sieć, którą ma zapamiętaną to sam się z nią łączy, nie trzeba nic zaznaczać - robi to automagicznie :D

Tu też może być coś "trafione - ponowne wgranie softu i powinno śmigać.

_________________
HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso


04 gru 2012 20:29:03
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 lut 2012 20:52:18
Posty: 2472
Lokalizacja: Radom
eCzytnik: Kindle Touch, Kindle Voyage
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Skopana to jest kontrola jakości w Onyx, bo delikatnie licząc jakieś 80% użytkowników narzeka na to, że pewne funkcje nie działają tak jak powinny (lub co gorsza nie działają wcale). Miałem nieprzyjemność obcowania z i62 przez 3 tygodnie i naprawdę cieszę się że wybierając czytnik dla siebie zdecydowałem się jednak na Kundla, a całkiem na poważnie rozważałem czy nie wziąć tego "szajsu".

agaif szczerze polecam spróbuj pozbyć się tej słabizny np. na allegro (może trafi się jakiś fanatyk marki albo po prostu nieświadomy kupiec)


05 gru 2012 6:37:20
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2012 7:06:22
Posty: 139
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Na moim I62HD od momentu naciśnięcia do pełnej synchronizacji trwa to ok. 45 sek i zaczynam tego używać. (Przez jakiś czas nie działało)


05 gru 2012 8:02:53
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2012 16:42:57
Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Musisz być chyba w czepku urodzonym, bo u mnie nadal nie działa pomimo wgrania na nowo frimware-u. A mógłbyś udostępnić folder /opt/artatech ze swojego czytnika?


05 gru 2012 11:51:54
Zobacz profil
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
agaif napisał(a):
Proszę również o wyjaśnienie, dlaczego co kilka razy muszę od nowa wpisywać hasło do wifi? Jest to co najmniej męczące.
Szczerze mówiąc, chętnie zwróciłabym ten czytnik.
Do powodów dodam jeszcze ten, że przy większej pojemności karty SD wszystko działa baaardzo wolno.
Hasło do WiFi jest pamiętane zawsze, również po aktualizacji oprogramowania.
Z kartą dużej pojemności czytnik działa tak samo szybko, chyba że wchodzimy do katalogu z setkami plików (co może się zdarzyć i na karcie o małej pojemności).
Powyższe problemy razem z tym z chmurą, mogą świadczyć o wadliwości czytnika - proszę zwrócić się z nim do serwisu.
Przed tym proszę sprawdzić jeszcze poprawność struktury plików na karcie SD jaki i w pamięci flash (dostępnej dla użytkownika). Można to zrobić po podpięciu do komputera i przeskanowaniu napędu narzędziem do poszukiwania błędów.
Jeśli są błędy w strukturze plików, może wystąpić znaczne spowolnienie operacji, jak również niemożność zapisu czy odczytu niektórych plików.
Powyższe nie dotyczy zapamiętywania hasła WiFi, dlatego wnioskuję, że egzemplarz jest wadliwy.

athame napisał(a):
Skopana to jest kontrola jakości w Onyx, bo delikatnie licząc jakieś 80% użytkowników narzeka na to, że pewne funkcje nie działają tak jak powinny (lub co gorsza nie działają wcale).
A może jest przeciwnie? 90% użytkowników jest zadowolonych, czytają i nie przychodzą tutaj pisać o tym!
Niektórzy mają problemy i piszą tutaj - to jest właściwe miejsce (unikalne zresztą) na uzyskanie pomocy od nas, czy innych użytkowników, a jeśli nieskuteczne - zapraszam do serwisu.


05 gru 2012 16:58:42
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2012 16:42:57
Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Przeskanowałem pamięć flash scandiskiem - zero błędów. Użyłem innej karty SD i wgrałem na nowo firmware - nadal to samo. Pozostaje mi tylko odesłać do serwisu.


05 gru 2012 20:04:46
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 29 lis 2012 20:18:21
Posty: 4
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Dzięki za odpowiedź, chociaż nie podoba mi się wcale - serwis, odsyłanie, naprawy, a ja tylko chciałam przesłać sprawnie, poczytać...
Wielkie rozczarowanie...
Nie lubię, stanowczo nie lubię!


05 gru 2012 22:56:30
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2012 16:42:57
Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Wysłałem zgłoszenie do serwisu z informacją o niedziałającej księgarni oraz chmurze i właśnie dostałem odpowiedź:
na obecna chwile trwa implementacja tych aplikacji do czytników i62 z rodzielczoscia HD

Prosimy o cierpliwość

Pozdrawiamy
ArtaTech Team

Bez komentarza.


06 gru 2012 9:52:50
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2012 15:16:41
Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Agaif - GŁUPOTY Piszesz i tyle - KAŻDY sprzet się psuje - KAŻDY - Kindle też - i wcale nie jest bardziej niezawodny niż Onyx czy PocketBook. Nawet kosztujące 500 000 zł samochodzy jak Audi, Mercedes, Porsche czy BMW się psują. Parę lat temu masowo rdzewiały Mercedesy - w Polsce znany jest przypadek gdy ktoś kupił kosztującego ponad milion Merca AMG i po pół roku mu ZARDZEWIAŁ :D A Ty się dziwisz, że czasem kosztujący 800 zł i produkowany w milionach sztuk czytnik się zepsuje? Każdy najlepszy sprzęt się psuje, a ten produkowany masowo to zawsze się psuje, nawet super wojskowy i sprawdzony sprzęt ma ZAWSZE jakiś procent usterkowości.

Ciekawi mnie procentowa usterkowość : moze ArtaTech by napisał : w 2011 roku sprzedaliśmy X czytników a do serwisu trafiło Y - wtedy by można było wnioskować o awaryjności. Ale z obserwacji otoczenia i posiadanych przez rodzinę i przyjaciół ponad 200 czytników nie widze by onyx na tle innych był jakiś bardzo zawodny. A wiele rodzin ma po 4 - 5 czytników (jak moja :D Tato, Siostra, jej mąż i ja - a za dwa, trzy lata moja chrześnica też pewnie będzie mieć czytnk :D bo już dziś potrafi marudzić, że nie ma :D )

Masz GWARANCJĘ i możliwość powołania się na NTzU - więc z niej kożystaj. A że na forum bardzo dużo jest postów o problemach? To jest NORMALNE - osoby, którym czytnik działa zwykle NIE piszą - 90% ludzi czyta i nie zagląda na fora :D

Tak więc nie ma co wylewać żalów - a trzeba zachowac się jak rozsądny człowiek, Masz problem? Szukałeś pomocy na forum - nie udało się więc Masz Serwis. A że trzeba odesłać? Cóż ze wszystkim tak jest, nawet Kindle trzeba odsyłać. :D :D

_________________
HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso


06 gru 2012 9:59:10
Zobacz profil
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
agaif napisał(a):
serwis, odsyłanie, naprawy, a ja tylko chciałam przesłać sprawnie, poczytać...
Wielkie rozczarowanie...
Nie lubię, stanowczo nie lubię!
Przepraszam za zamieszanie z chmurą - na wersjach HD przy próbie otwarcia aplikacji powinien pojawić się napis "Usługa dostępna wkrótce" i było by wszystko jasne.

Co do samego czytnika i serwisu - staramy się zapewnić jak najbardziej komfortowy dla użytkownika proces naprawy w przypadku wystąpienia (nielicznych) wad egzemplarzy. Po telefonie do serwisu, zostaje wysłany do domu kurier, który odbiera czytnik, a po naprawie odwozi pod wskazany adres. Cały proces, do powrotu czytnika zwykle trwa 3-5 dni.


06 gru 2012 20:08:11
Użytkownik

Dołączył(a): 13 lut 2012 20:52:18
Posty: 2472
Lokalizacja: Radom
eCzytnik: Kindle Touch, Kindle Voyage
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
A możecie napisać jak często trafia do Was na serwis wadliwy (na etapie produkcji) sprzęt? Jeśli jest to mniej niż 10 w tygodniu i cały proces naprawy trwa naprawdę 3-5 dni to znaczy, że nie jest jednak tak źle. Problemem pozostaje to, że soft jest ewidentnie w wersji beta, co nie powinno przeszkadzać w normalnym czytaniu. Onyx ma jednak także inne możliwości (WWW, audio...), a tu trzeba by jasno powiedzieć, ze funkcje te są niedopracowane. Zamiast zwrotu "Usługa dostępna wkrótce" proponuję "Usługa być może będzie dostępna w bliżej nieokreślonym czasie", co byłoby bardziej zgodne z rzeczywistością.


06 gru 2012 22:04:41
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2012 16:42:57
Posty: 72
eCzytnik: Kobo Aura HD
Post Re: [rozwiązany]Chmura się rozwiała i nie synchronizuje z Go
Zwrot "Usługa być może będzie dostępna w bliżej nieokreślonym czasie" byłoby przesadą, bo jednak liczę na to, że prędzej czy później chmura będzie dostępna. Poza tym to nie jest aplikacja "pierwszej potrzeby". Co do softu, nie można winić o błędy dystrybutora. Jednak moim skromnym zdaniem ArtaTech powinien zdecydować się na większą modyfikacje frimware-u by dostosować go do polskiego użytkownika.


06 gru 2012 22:39:32
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: