Teraz jest 24 lut 2018 11:04:30




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
C65 Storia: Nowy soft to porażka! Nie upgrejdujcie!! 
Autor Wiadomość
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lis 2012 12:50:11
Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
Post Re: C65 Storia: Nowy soft to porażka! Nie upgrejdujcie!!
@Maskar

Forum śledzimy na bieżąco i wszelkie zgłaszane tu kwestie skrupulatnie raportujemy. Jednakże wielu modyfikacji może dokonać jedynie producent.

A co do samego forum, pragnę zauważyć, że chyba nie ma na tym forum drugiej firmy, która ma na nim swoje forumowe przedstawicielstwo.
W związku z tym nie czytamy wiadomości ''z partyzanta'' i macie też możliwość napisać bezpośrednio do nas, za pośrednictwem rzeczonego forum.

Pozdrawiam
Miłosz

_________________
www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl


24 lut 2015 12:51:39
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 12 sty 2015 18:15:06
Posty: 112
eCzytnik: Onyx Boox C67ML AG2
Post Re: C65 Storia: Nowy soft to porażka! Nie upgrejdujcie!!
Szczerze mówiąc wasza obecność na forum była jednym z decydujących czynników, które skłoniły mnie do zakupu AG2. Nie wgryzałem się wtedy w szczegóły wielu konwersacji, ale kontakt firmy z klientami na forum wyraźnie zapunktowała.

Niestety po bliższym przyjrzeniu się sprawom merytorycznym (już po zakupie AG2) mam wrażenie, że 5% waszych odpowiedzi wyraźnie i konkretnie odnosi się do opisanego problemu, 25% jest kompletnie nietrafionych lub pisanych z szablonu, 30% to "prosimy o kontakt z serwisem", a 40% to "zaraportowaliśmy producentowi". Nie widziałem jeszcze odpowiedzi tutaj, albo w mojej prywatnej z serwisem korespondencji, żeby producent odniósł się do problemu, czy pytania. W rezultacie jest mnóstwo zgłoszeń, wątpliwości, pytań otwartych. To tyle odnośnie obecności na forum.

Nie widzę tu waszej złej woli.. bardziej to pewnie zła organizacja (brak systemu zgłoszeń ze śledzeniem postępów jeśli się nie mylę) i fakt, że producent was olewa. Sami pewni jesteście klientami innych firm i wiecie, że dużo mniej człowieka wkurza odpowiedź "no niestety producent nas zrobił w balona, że w AG2 jest procesor 1.2GHz, ale w rzeczywistości czytnik jest taktowany 912MHz" niż kompletna cisza. Nie powinniście się "bać" pisać, że niestety producent póki co nic nie wspomina na temat updatu oprogramowania, albo że wasz specjalista niestety odszedł i nie możecie dokonać wszystkich poprawek w systemie producenta. Wiem, że to nie wpływa pozytywnie na obraz firmy, ale nabranie wody do ust wkurza dużo bardziej.


24 lut 2015 13:55:30
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 8:52:38
Posty: 158
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: C65 Storia: Nowy soft to porażka! Nie upgrejdujcie!!
@Miłosz ArtaTech
Miłosz ArtaTech napisał(a):
Forum śledzimy na bieżąco i wszelkie zgłaszane tu kwestie skrupulatnie raportujemy. Jednakże wielu modyfikacji może dokonać jedynie producent.

To bardzo dobrze, jednak podejście profesjonalne powinno chyba wyglądać inaczej. Kibicuję waszym czytnikom i jak tylko popracujecie nad komunikacją, a poziom zgłaszanych problemów spadnie do akceptowalnego to od razu kupuję dystrybuowany przez was sprzęt. Na razie jest za dużo "ale". Czasem lepiej napisać prawdę niż sprawę przemilczeć lub pisać "okołoproblemowo".

Miłosz ArtaTech napisał(a):
A co do samego forum, pragnę zauważyć, że chyba nie ma na tym forum drugiej firmy, która ma na nim swoje forumowe przedstawicielstwo.
W związku z tym nie czytamy wiadomości ''z partyzanta'' i macie też możliwość napisać bezpośrednio do nas, za pośrednictwem rzeczonego forum.

W dzisiejszych czasach to raczej standard. Przecież widzisz Miłoszu, że kilka usterek jest tak drastycznych, że sprzęt można od razu dyskwalifikować. Ja już podobne akcje przechodziłem w innych sprawach i wiem że walczyć o swoje trzeba. Pomoc Rzecznika Praw Konsumenta jest w niektórych przypadkach nieoceniona. Do tego im większa grupa, tym łatwiej sprawę załatwić. Stąd proponuję zgłaszającym problemy, które nie zostają poprawione proponuję się zebrać razem zamiast wykłócać między sobą. Tak mi się ciśnie dla rozładowania atmosfery: "Żeby wam te plusy nie przesłoniły minusów" ;-).

Przypomniało mi się, że ostatecznie nie została wyjaśniona ze strony ArtaTech ta wypowiedź:
Adam.Kaczmarek.ArtaTech napisał(a):
Drodzy użytkownicy,
Dane dot. ładowania są i na tyle obudowy urządzenia oraz w Instrukcji. Tak informuje producent urządzenia.
Używając ładowarki 2A przetwornica na płycie głównej będzie się grzać, co może powodować uszkodzenia.
Ciekawostka: w przypadku Kindle Voyage na tyle obudowy jest "Max 500 mA".

Tutaj również cisza:
viewtopic.php?f=162&t=14228&view=unread#unread


25 lut 2015 10:17:01
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: