Teraz jest 19 sie 2018 12:28:31




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
boox i65s nie reaguje po aktualizacji 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 04 sty 2012 13:43:12
Posty: 2
eCzytnik: boox 60
Post boox i65s nie reaguje po aktualizacji
Witam

Wczoraj zakupiłam onyx boox i65s , weszłam na nim na internet i wyskoczyła mi aktualizacja. Wszystko ładnie się ściągnęło a że nic się potem nie działo więc wyłączyłam urządzenie. Gdy włączyłam je na nowo wyskoczył mi mały android i pasek postępu , doszło do połowy po czym boox się zawiesił i pasek w ogóle się nie poruszał i w tym momencie jak się okazało potem zrobiłam błąd i wyłączyłam urządzenie i od tego czasu nie mogę go włączyć . To znaczy po wciśnięciu power wyskakuje ekran startowy i na tym się kończy wyłączyć mogę jedynie resetem. Dodam że po podłączeniu do komputera nie wykrywa czytnika.


13 sie 2013 19:37:45
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2012 15:16:41
Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
Post Re: boox i65s nie reaguje po aktualizacji
Boot rusza więc jest nadzieja - ALE obawiam się, że Sama nie dasz sobie rady. Najlepiej skontaktuj się z serwisem. W podobnych sytuacjach na Tabletach wystarczyło ponowne wgranie softu - jak to wygląda w i65M - tego nie wiem.

Osobiście obstawiam, że w trakcie gdy "nic się nie działo" :D następowała aktualizacja - wylączając spowodowałaś błędy. Opcja druga to "coś" się podziało w trakcie aktualizacji.

Zacząłbym od telefonu do ArtaTech.

_________________
HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso


14 sie 2013 13:17:36
Zobacz profil
ArtaTech.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 lis 2012 12:50:11
Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
Post Re: boox i65s nie reaguje po aktualizacji
Proszę skontaktować się z naszym serwisem poprzez e-mail serwis@artatech.pl.

Czytnik będzie serwisowany w systemie door-to-door.

_________________
www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl


19 sie 2013 8:29:35
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 04 sty 2012 13:43:12
Posty: 2
eCzytnik: boox 60
Post Re: boox i65s nie reaguje po aktualizacji
Dzięki , już raz wypełniałam formularz kontaktowy na stronie http://onyx-ereader.pl/ ale teraz napisałam jeszcze bezpośredniego e-meila na podany wyżej adres .


19 sie 2013 13:54:33
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: