Teraz jest 21 sie 2018 23:08:29




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Aktualizacja oprogramowania AfterGlow 2 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 14 gru 2014 20:56:38
Posty: 3
eCzytnik: Onyx Boox AfterGlow 2
Post Aktualizacja oprogramowania AfterGlow 2
Witam;
W domu posiadamy dwa identyczne czytniki AG2.
W jednym z nich zaktualizowałem oprogramowanie do wersji 1.7.5 Odbyło się to w bólach ponieważ musiałem resetować go do ustawień fabrycznych, co wiązało się z utratą wszystkich dodatkowych programów na nim zainstalowanych. Reset był potrzebny dla tego, że nie chciał czytać biblioteki zainstalowanych książek i metadanych. Po resecie wszystko wróciło do normy i teraz chodzi super, a co najważniejsze wreszcie pokazuje w miarę prawidłowe naładowanie baterii i znacząco wydłużyła się paca e-booka na bateriach. Aktualizowałem go "stopniowo" --> 1.6.6 --> 1.7.3 --> 1.7.4 --> 1.7.5.
Po pozytywnych testach na oprogramowaniu 1.7.5 postanowiłem zaktualizować drugiego e-booka - i co i kicha. Czytnik był podłączony do ładowania, oprogramowanie instalowało się "normalnie" do momentu resetu. Czytnik zaczął uruchamiać się ponownie i uruchamia się cały czas - nie można zatrzymać go ani wyłączyć. Ostry reset z "dziurki" nie pomaga - niby zaczyna się uruchamiać ponownie, ale staje na tapecie z migającymi kreskami w dolnym lewym rogu i tyle - kreski cały czas są w ruchu. Komputer nie widzi czytnika po podłączeniu. Podejrzewam, że zadziałała tutaj terapia szokowa - oprogramowanie z wersji 1.6.6 od razu do wersji 1.7.5. czy to mogła być przyczyna? Jeśli ktoś z Was miał podobne doświadczenia to proszę o poradę czy jest coś co można jeszcze zrobić w tej sytuacji przed wysłaniem go do serwisu??


13 wrz 2016 19:59:04
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 12 sty 2015 18:15:06
Posty: 112
eCzytnik: Onyx Boox C67ML AG2
Post Re: Aktualizacja oprogramowania AfterGlow 2
Kiedyś mi się to zdarzyło po upgradzie do 1.7.4 jak Onyx wypuścił wadliwe oprogramowanie (poprawili zaraz po tym jak mi się czytnik "popsuł"). Wtedy wiedząc, że część ludzi już się załatwiła na szaro opisali ręczny tryb uaktualnienia. Na stronie http://www.onyx-international.com/index ... x-c-series zjedź do napisu "Statement" i zrób tak jak napisali krok po kroku, tyle że weź firmware najnowszy. Może to u ciebie też zadziała.


14 wrz 2016 16:47:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: