Teraz jest 29 mar 2024 16:16:30




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
eReader dla studenta - czy i jaki? 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 27 sie 2010 14:36:40
Posty: 25
eCzytnik: Kindle 3 Wi-Fi
Post eReader dla studenta - czy i jaki?
Witajcie :)

Jestem świeżo przyjętym studentem politechniki i zastanawiam się nad możliwością użycia ereadera zamiast papierowych podręczników akademickich. Studiuję kierunek z wykładowym angielskim, więc ich dostępność w Polsce jest bliska zeru i muszę zdecydować, czy mam zamiar korzystać z kser kser kser, czy też używać jednego z trzech egzemplarzy jedynie w bibliotece.

Nie pomyślałem wcześniej jednak o czytnikach elektronicznych - toteż chciałbym Was zapytać, czy nadają się one według Was do przeglądania podręczników technicznych - a więc tekstu z dość dużą ilością (najczęściej czarno-białych) rycin?

Jeżeli sądzicie, że tak - jaki model moglibyście mi doradzić? Raczej nie będzie mnie stać na więcej niż 6 cali - mój budżet to twarde 1000 złotych, a im mniej wydam na czytnik, tym lepiej. Ważne są dla mnie czytelność, duża rozdzielczość i wiele odcieni szarości na ekranie (ryciny), możliwość korzystania ze słownika (techniczny angielski) i przeszukiwania ebooków, oraz oczywiście - żywotność i solidność.

Z góry dzięki za wszystkie rady


27 sie 2010 14:51:29
Zobacz profil
Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2007 19:38:54
Posty: 3266
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: eClicto, iPad, K3 WiFi, K4
Post Re: eReader dla studenta - czy i jaki?
Kup sobie używanego netbooka - powineineś zmieścić się w 1000 zł. Niestety, z eCzytnikami nie jest tak, że można wziąć 6", a dostać wygodę 9.7" i więcej, a do tego najlepiej kolory z LCD.

Netbook oczywiście będzie trzymał krócej niż eCzytnik, będzie świecił - ale poza tym powinien spełnić Twoje wymagania.

_________________
Cytuj: