Teraz jest 21 paź 2018 10:48:17




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Pająki 
Autor Wiadomość
Post Pająki
Witam od niedawna zainteresowałem się pająkami - ciekawe zwierzęta :) , jestem ciekaw czy ktoś z was może ma coś ciekawego na "swoim stanie" i może sie pochwalić jakimś ciekawym pajączkiem badź ciekawym doświadczeniem co do hodowli.


13 sie 2007 15:59:04
Post 
w sumie ja nie mam nic do pająków, ale znam dziewczynę która pająka wielkości 8 centymetrów bierze do ręki i się nim bawi :shock:


13 sie 2007 16:06:40
Post 
Chętnie ją poznam :P:P. Jak bliżej je poznać sa naprawde facynujące, może dopiero zaczne z nimi przygode ale naprawde warto.


13 sie 2007 17:05:50
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007 18:35:47
Posty: 149
Lokalizacja: Wrocek
Post 
hehehe moje przygody z pajakami zazwyczaj konczyły sie KAPCIEM :)

_________________
Żołnierze żyją. I zastanawiają się dlaczego.

Obecnie: Nintendo DS jrpg ;)


13 sie 2007 18:29:02
Zobacz profil
Post 
Tylko jakbyś miał pod tym kapciem 80 lub wiecej złotych :P:P to by była inna przygoda :D:D


13 sie 2007 18:51:10
Post 
kiedys mialm okazje miec takiego duzego pajak na rece ale jakos nieskorzystalam z okazji byl zbut duzy wlochaty i ochydny ughhh
ja kiedys mialam pajaka w kapciu, oj ale sie wtedy wystraszylam


14 sie 2007 12:37:43
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2007 19:05:04
Posty: 177
Lokalizacja: SĂŞpopol, Olsztyn
Post 
Trochę się zastanawiałem nad tym, żeby sobie kupić takiego słodkiego ptasznika.... Z tego co czytałem to jego hodowla nie wydaje się być zbyt trudna. Tylko obawiałem się reakcji rodzinki (by się pewnie bali, że zje naszego psa ;) ), no i kasy zawsze mało ;)

_________________
Myślenie boli tylko za pierwszym razem...


14 sie 2007 13:31:44
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007 18:35:47
Posty: 149
Lokalizacja: Wrocek
Post 
eee z pajakie to prawiem jak z zolwiem - zero kontaktu... jak brac zwierzaka to psa albo kota. Pajaczka to najwyzej szpika przybic do korkowej tablicy w formie ozdoby :D

_________________
Żołnierze żyją. I zastanawiają się dlaczego.

Obecnie: Nintendo DS jrpg ;)


14 sie 2007 13:49:07
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2007 19:05:04
Posty: 177
Lokalizacja: SĂŞpopol, Olsztyn
Post 
Z rybkami też zero kontaktu, a wiele osób je hoduje....Fajnie jest sobie poobserwować życie takich zwierząt, to musi być fajny widok, gdy taki ptasznik wpierdziela jakiegoś myszona, albo np. ( i tu sie rozmarzyłem) małego kaczora :C

_________________
Myślenie boli tylko za pierwszym razem...


14 sie 2007 14:05:23
Zobacz profil
Post 
Radzę zajrzeć na fora o terrarystyce naprawe są tanie pająki, wiadomo że troche cierpliwości potrzeba do wychodowania ale nie jest to trudne. Są też takie gatunki bardzo powszechne ,które nie posiadają takiego jadu żeby zabić człowieka. Z tego co sie orientuję to na różnych aukcjach sprzedają małe za 1 do 3 zł . Warto się w to zabawić. Polecam

------------------ Dodano: Wto Sie 14, 2007 4:01 pm ------------------
Polecam Ci PTASZNIKI KĘDZIERZAWE - kasy za wiele nie trezba wydawać - karmienie można zdobyć z podliskiego pola(koniki polne) :-)


14 sie 2007 17:01:22
Post 
Wystarczy się przejechać do Sepopola na ichni jeden most któy prowadzi w stronę przychodni są tam pajaki wielkości pięsci i to za darmoche :D ewentualnie koło starego samu tez ich wczortu jest :D


14 sie 2007 18:16:12
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007 17:58:35
Posty: 551
Lokalizacja: from the city
Post 
http://arachnea.org/

Mój chłopak To hoduje. A co do kapcia to wolę odkurzacz, albo odświeżacz powietrza. W sumie wszystkie te 3 metody są dobre do każdego rodzaju robactwa (dla mnie to wszystko to samo).

_________________
Lepiej zabić dziecko w kołysce niż hodować niespełnione żądze.


14 wrz 2007 17:32:37
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2007 13:39:17
Posty: 318
Lokalizacja: GdaĂąsk
Post 
Moj kuzynek zawsze miał marzenie by hodować sobie pajączka chciał na 18stke sobie kupic ale rodzinka mu zabroniła ... ;) ja ogolnie nic nie mam do pająków (typu ptasznik / tarantula / czarna wdowa ) o ile siedza sobie grzecznie w terrarium, jednak gdybym rano sie obudził i zobaczył na łóżku cos takiego moglbym nieźle spanikować :D

BTW. kiedys ciekawy obrazek widziałem, mianowicie znajomy wyniosl wlasnie ptasznika na dwor w takim małym terrarium (30l) no i jedna dziewczyna oglada to dookoła patrzy ... a po kilku minutach wyskakuje z pytanie "A gdzie to ma przód ? " :D:D

_________________
Obrazek


15 wrz 2007 9:14:48
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007 17:58:35
Posty: 551
Lokalizacja: from the city
Post 
mako napisał(a):
(...) jednak gdybym rano sie obudził i zobaczył na łóżku cos takiego moglbym nieźle spanikować :D(...)


Miałam lepiej: jak kiedyś byłam u mojego chłopaka i napatrzyłam się na pająki to potem mi się śniło, że jeden taki duuuży czarny pająk chodził mi po kołdrze. I przez sen wzięłam kołdrę i 'wyrzuciłam' pająka gdzieś na podłogę.

_________________
Lepiej zabić dziecko w kołysce niż hodować niespełnione żądze.


21 wrz 2007 13:41:25
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2007 13:39:17
Posty: 318
Lokalizacja: GdaĂąsk
Post 
dobrze ze na podloge a nie przez okno ^^

_________________
Obrazek


22 wrz 2007 7:54:41
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: