Teraz jest 28 mar 2024 12:46:01




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
czytnik dla osoby słabowidzącej 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 17 wrz 2012 12:10:42
Posty: 6
eCzytnik: szukam czytnika dla siebie
Post czytnik dla osoby słabowidzącej
Dzień dobry, bo słoneczny ;)
Jestem na etapie poszukiwań czytnika dla mojej Mamy, a ponieważ sama nie mam doświadczenia w obsłudze takich urządzeń (nawet żadnego nie widziałam ... ), zwracam się do Was o pomoc.

Potrzebuję czytnika do czytania książek:
    - po polsku,
    - na jak najlepszym ekranie (rozumiem, że teraz to pearl, ze względu na cenę raczej 6'),
    - z polskim i prostym w obsłudze menu (przy wyborze książki i czytaniu, wgrywać nowe pozycje pewnie będę ja),
    - w miarę bezawaryjnego, bo Mama nie jest specjalnie "techniczna" ;),
    - z możliwością powiększania czcionki w książce i menu
    - ewentualnym wodotryskiem byłaby ivona, czy cokolwiek, co przeczyta napisane :(



Poczytałam trochę i mam 3 typy:
- prestigio 3562B
- onyx boox a60
- pocketbook 622

Proszę o pomoc w wyborze, w tym przypadku trudniej mi się zdecydować, niż zwykle...


17 wrz 2012 12:48:34
Zobacz profil
SwiatCzytnikow.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21
Posty: 1873
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
Post Re: czytnik dla osoby słabowidzącej
Większość czytników pozwala powiększać czcionkę w książce do rozmiarów w których na ekranie zostaje kilka słów... Przykład:
Obrazek

Ale chyba nie znam czytnika który pozwala powiększać czcionkę menu.

_________________
http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle)
http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.


17 wrz 2012 13:20:44
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 17 wrz 2012 12:10:42
Posty: 6
eCzytnik: szukam czytnika dla siebie
Post Re: czytnik dla osoby słabowidzącej