Teraz jest 28 mar 2024 12:08:36




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Ebook Odyssey BATERIA JAK ŁADOWAĆ 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 27 cze 2014 8:18:21
Posty: 9
eCzytnik: Kindle Paperwhite 2
Post Ebook Odyssey BATERIA JAK ŁADOWAĆ
Witam, oczekuje właśnie na to cacko http://allegro.pl/show_item.php?item=4289389104 podkreślam, ze jest to mój pierwszy ebook dlatego mam tez pytanie mianowicie czy trzeba formatować baterie i w jaki sposób oraz jak postępować później z ładowaniem czy do końca go rozładowywać czy można w każdej chwili podłączyć do ładowania i bateria na tym nie ucierpi. Jeśli byl juz taki watek bardzo przepraszam. Nie znam się dlatego pytam was i proszę o rady bo na google jakoś nie mogłam wyszukać odp na moje pytanie.


27 cze 2014 8:25:59
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2009 20:20:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: inkBOOK Onyx
Post Re: Ebook Odyssey BATERIA JAK ŁADOWAĆ
Cacko, jak cacko - to jest konstrukcja sprzed 3 lat, niedostępny w Polsce w oficjalnej sprzedaży - czy to jest edycja 2013 ? Trzeba by się upewnić, chociaż niby piszą o trybie reflow dla PDF... Czytnik mający opinię niestabilnego z charakterystyczną siateczką na ekranie.
Niezłe plusy reklamowe na tej aukcji - porównywalny inny sprzęt można dostać za 230-330 zł, a nie 500.

Na szczęście jest ekran e-ink (co najważniejsze do czytania) i dodają etui typu "skarpeta" (tylko dlaczego od OYO ?).
Dobrze, że napisali o roku gwarancji, ale na wszelki wypadek, po przyjściu sprawdź czy wszystko działa poprawnie, łącznie z klawiszami, slotem kart, czy włącznikiem, a jeśli coś nie tak, to natychmiast żądaj zwrotu kasy. Przy tego rodzaju sklepów, trzeba się liczyć z ewentualnością, że gwarancja jest ważna do momentu wyrzucenia przez właściciela karty sim z komórki do kosza :::?

Pierwsze ładowanie warto wykonać do pełna, a później dowolnie, w miarę potrzeby, nie ma żadnej konieczności "formatowania".