Teraz jest 24 lut 2018 18:52:55




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 18:33:43
Posty: 764
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Maskar napisał(a):
Nie wiem dlaczego nie masz nic do zarzucenia serwisowi skoro jest aż tyle opinii o jego "jakości" ;-).
Wyjątki mogą potwierdzać regułę...

Może dlatego, że kolega bazuje na własnym doświadczeniu, a nie opiniach innych. Pytanie - co jest wyjątkiem, co regułą? Prawda jest taka, że ludzie chętniej się żalą niż chwalą.

_________________
Blog o e-książkach, e-czytnikach i e-czytaniu InkBOOK Classic 2 – niezależna recenzja PocketBook Touch HD 2 - recenzja czytnika


02 gru 2015 17:29:54
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 15 lip 2015 22:47:21
Posty: 133
eCzytnik: inkBook
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Myślę, że im więcej czasu minie tym serwis u nich będzie lepiej działał ;) Ludzie się uczą na własnych błędach. Microsoft teraz ma super serwis, ale doszło do tego przez niedopracowanego na starcie xboxa 360, gdzie mieli tyle zwrotów, że masakra... Ale się nauczyli traktować bardzo dobrze swoich klientów i nie szczędzili na nich kasy.
A co do czytnika, podzieliłem się tylko moim doświadczeniem... Tak dla równowagi. W domu mam dwa inkbooki onyx, jeden sprawiał problemy i został naprawiony i tyle :)


02 gru 2015 19:45:02
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 8:52:38
Posty: 158
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Prawda też jest taka, że ludzie częściej rezygnują niż walczą. Tutaj może wchodzić przyjęta polityka firmy, a nie potrzeba poprawy jakości serwisu. Czy bardziej się opłaca naprawiać sprzęt (i ponosić koszty) czy szukać dziury w całym i każdorazowo próbować zrzucić winę na klienta (założenie, że większość się przestraszy i odpuści dalszą walkę, a pojedyncze przypadki będą się wykłócać). Per saldo rachunek ekonomiczny wychodzi korzystniej. Być może chłopaki są kompetentni i wiedzą że powinni inaczej sprawę załatwiać, ale szef nieoficjalnie tak nakazał. Istnieje taka opcja wg mnie i nie należy jej wykluczać. Jak takiej opcji zapobiec? Uderzyć w ekonomię - im więcej osób nie odpuści tym lepiej dla klienta. Już pisałem o zbiorowych akcjach (np. zebranie na forum) i włączeniu instytucji państwowych.


03 gru 2015 7:47:52
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 27 mar 2014 1:17:52
Posty: 541
eCzytnik: PB Mini, czasem InkBook
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Maskar, a jakaż była reakcja na twe propozycję? żadna?


Na forum można napisać cokolwiek - możliwości weryfikacji brak, a "extrapolacja" awaryjności z bardzo starych, przedpotopowych, urządzeń to nie jest w wcale taka rzadkość. Nawet tu.

No i jak ktoś pisał, głosy narzekaczy są zapamiętywane dużo bardziej niż głosy zadowolonych, a do tego dochodzi że tych drugich jest znacznie mniej "z zasady" więc suma sumarum trzeba bardzo ostrożnie kierować się opiniami z forumów wszelkich.


03 gru 2015 13:28:14
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 21 kwi 2011 6:28:32
Posty: 34
eCzytnik: Kindle Keyboard, Paperwhite, Voyage
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Jejku! Wreszcie jakiś głos rozsądku!

Normalnie, przywracasz mi wiarę w ludzkość. :D

_________________
Pozdrawiam,

Michał


03 gru 2015 14:29:01
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2014 11:00:46
Posty: 98
eCzytnik: 613
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Alcek napisał(a):
Prawda jest taka, że ludzie chętniej się żalą niż chwalą.
Artii napisał(a):
No i jak ktoś pisał, głosy narzekaczy są zapamiętywane dużo bardziej niż głosy zadowolonych, a do tego dochodzi że tych drugich jest znacznie mniej "z zasady"
Nie dotyczy Amazona. Zdecydowana większość użytkowników na forach chwali serwis.


03 gru 2015 14:45:33
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 lut 2012 20:52:18
Posty: 2472
Lokalizacja: Radom
eCzytnik: Kindle Touch, Kindle Voyage
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
No proste. Jak coś jest w porządku (serwis Amazon) to ludzie to zauważają i wspominają o tym. Jak coś jest zwyczajnie godne największej krytyki (serwis AT) to ludzie krytykują. Tak więc - celna uwaga vhek.


03 gru 2015 15:24:42
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 22 lip 2012 19:43:56
Posty: 50
Lokalizacja: Trzcianka
eCzytnik: Kindle Paperwhite 2
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Witam,
Ja dawałem do naprawy .. fakt że INK BOOK, ale 3 dni i miałem czytnik z powrotem naprawiony. Z mojej winy naprawiany bo szyba pękła, czytnik mi spadł.. Wysyłka i wpłata za naprawę tego samego dnia..Więc nie powiem złego słowa na serwis;)
pzdr
saker2

_________________
"Naród jest tak silny, jak charakter jego obywateli"
polecam: http://radiochrzescijanin.pl


03 gru 2015 20:52:27
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 27 mar 2014 1:17:52
Posty: 541
eCzytnik: PB Mini, czasem InkBook
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
athame, nie do końca prawda :p - użytkowników kindli w pl jest dużo więc szanse na pochwalenie się że było ok jest statystycznie większa. a że masz kindla to to zauważasz bardziej. ja aż tylu tych happy story nie pamiętam :p


03 gru 2015 22:13:43
Zobacz profil
SwiatCzytnikow.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2010 10:00:21
Posty: 1836
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Niektórzy pamiętają jak parę lat temu na tym forum (i nie tylko) roiło się od relacji z pękniętych ekranów Kindle. Można było odnieść wrażenie, że w co drugim kindlu to się dzieje, co oczywiście prawdą nie było. Samo Legimi sprzedało 1,5 tysiąca pierwszych inkbooków. Pewnie w sklepach i sieciach parę razy tyle. Jakaś liczba użytkowników już zatem jest, a pisze jednak tylko kilku.

_________________
http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle)
http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.


03 gru 2015 23:03:37
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 15 sie 2015 6:45:53
Posty: 33
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
To i ja dodam coś od siebie i pochwalę serwis Arta Tech – szybko i bezproblemowo wyeliminowana zgłoszona usterka (28.10 czytnik odebrany ode mnie – 02.11 czytnik po naprawie z powrotem u mnie). Szkoda tylko, że czytnik teraz się zawiesza przy podłączaniu ładowarki… :mrgreen: Bez Legimi zarówno Onyx jak i Obsidian skończyłyby na śmietniku zapomnienia czyli tam gdzie ich miejsce.


04 gru 2015 3:14:46
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 lut 2012 15:18:28
Posty: 306
eCzytnik: i62HD AG, 2x inkBook Onyx, PB 623
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
To wyślij go jeszcze raz ciekawe ile teraz poczekasz na sprowadzenie części z Chin. Zaraz się dowiesz że używasz nie właściwej ładowarki i uszkodzenie to Twoja wina.
Jesteś pewien ze z powrotem przyszedł Twój egzemplarz? Skoro wysłano egzemplarz z usterką X a wrócił z usterką Y:)


04 gru 2015 9:07:03
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2015 8:52:38
Posty: 158
eCzytnik: Trekstor 4INK
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
No popatrz... Uderz w stół... ;-).
Artii, oczywiście masz również rację, jednak jakie są owoce widać. Były odpowiedzi i nawet skany. Wielkość zjawiska faktycznie trudno ocenić.


04 gru 2015 12:06:09
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 27 mar 2014 1:17:52
Posty: 541
eCzytnik: PB Mini, czasem InkBook
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
Warto też pomyśleć, jakie grupy interesu zyskiwały na hejtowaniu (ocierając się o paranoje :) )
Choćby allegrowi janusze biznesu - zobaczcie amazon zaczął sprzedawać do polski i hejtu jakby mniej.

przypadek?

:D

Nie, nie mam zamiaru bronić AT - bo zrobili mnóstwo błędów i pewna część narzekań była w pełni zasłużona*, tylko nie lubię przesady w druga stronę.


* myślę że się trochę przez to nauczyli, a na pewno nauczyli się udzielać jak najmniej na tym forum.


04 gru 2015 13:22:10
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 15 sie 2015 6:45:53
Posty: 33
Post Re: inkBOOK Obsidian - Moje uwagi i sugestie
puchatek2 napisał(a):
To wyślij go jeszcze raz ciekawe ile teraz poczekasz na sprowadzenie części z Chin. Zaraz się dowiesz że używasz nie właściwej ładowarki i uszkodzenie to Twoja wina.
Jesteś pewien ze z powrotem przyszedł Twój egzemplarz? Skoro wysłano egzemplarz z usterką X a wrócił z usterką Y:)
Skoro wymiana płyty głównej zajęła im w zasadzie jeden dzień roboczy to śmiem wątpić w problem z dostępnością materiałów zastępczych - przynajmniej w przypadku inkBOOKa. Zresztą konieczność czekania na sprowadzenie części może się przytrafić nawet w segmencie biznesowym u HP czy Della w przypadku sprzętu za kilka tysięcy złotych.


04 gru 2015 13:38:01
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: