Teraz jest 25 wrz 2018 23:54:57




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
zepsuty Kindle po gwarancji 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 06 sty 2017 20:44:09
Posty: 2
Post zepsuty Kindle po gwarancji
Witam,
dzisiaj Classic męża odmówił posłuszeństwa i wyświetla komunikat: "Your Kindle Needs Repair". Ma już prawie trzy lata, więc wymiana gwarancyjna nie wchodzi w grę, ale kiedyś jeszcze na amerykańskim amazonie dostaliśmy w takiej samej sytuacji rabat bodajże 20$ na nowy czytnik. Czy coś takiego jest na niemieckim? Ewentualnie 20 euro piechotą nie chodzi, ale zastanawiam się, czy się w ogóle fatygować, bo nie znam niemieckiego. Poza tym Classica nie ma już w ofercie, a wtedy była opcja rabatu na identyczny czytnik.

Może ktoś ma doświadczenie z niemieckim amazonem?


11 sty 2017 21:41:48
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2012 21:52:18
Posty: 2505
Lokalizacja: Radom
eCzytnik: Kindle Voyage
Post Re: zepsuty Kindle po gwarancji
Na 99,99% niemiecki Amazon zaproponuje kupno nowego czytnika w pełnej cenie. Chyba że masz bogatą liczbę zamówień e-booków na tym oddziale, to inaczej potraktują sprawę. Parę miesięcy temu „skończył się dzień dziecka”.

Jeśli sprzętowo jest w miarę OK, tzn. sprawne są: SoC, płyta główna i pamięć, to możesz spróbować naprawy „na własną rękę”.


12 sty 2017 9:46:03
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 25 cze 2016 10:30:03
Posty: 103
eCzytnik: kindle, pocketbook
Post Re: zepsuty Kindle po gwarancji
Dominiqa85 napisał(a):
Witam,
dzisiaj Classic męża odmówił posłuszeństwa i wyświetla komunikat: "Your Kindle Needs Repair"...

Spróbuj zresetować Kindle - przyciśnij przycisk zasilania przez około 30 sekund, odczekaj minutę i włącz ponownie. Jeśli nie wystartuje, to masz jakiś problem sprzętowy (najprawdopodobniej pamięć Flash).


12 sty 2017 14:56:28
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2012 21:52:18
Posty: 2505
Lokalizacja: Radom
eCzytnik: Kindle Voyage
Post Re: zepsuty Kindle po gwarancji
geo1963 napisał(a):
Jeśli nie wystartuje, to masz jakiś problem sprzętowy (najprawdopodobniej pamięć Flash).

Niekoniecznie…


12 sty 2017 15:22:41
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 06 sty 2017 20:44:09
Posty: 2
Post Re: zepsuty Kindle po gwarancji
Dziękuję za odpowiedzi. Próbowaliśmy restartować, wciąż pojawia się ten sam komunikat. Po podłączeniu do komputera też go nie widać.

Mamy PW III i Pocketbooka, więc nie ma tragedii. Trochę nam posłużył. Może pomyślimy o Voyage, bo nie jesteśmy fanami samego dotyku. Pozdrawiam


12 sty 2017 18:58:03
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2012 21:52:18
Posty: 2505
Lokalizacja: Radom
eCzytnik: Kindle Voyage
Post Re: zepsuty Kindle po gwarancji
Dominiqa85 napisał(a):
Próbowaliśmy restartować, wciąż pojawia się ten sam komunikat. Po podłączeniu do komputera też go nie widać.

To oczywiste. Taki komunikat pojawia się dopiero po trzeciej nieudanej próbie wczytania podstawowych (krytycznych) bibliotek. Skoro jednak się pojawił to na 99,99% sprzęt jest OK – zepsuty (choćby pamięć flash) nie wyświetli żadnego komunikatu.

Jeśli nie czujesz się na siłach by samodzielnie przeflashować po fastboot'cie to zawsze możesz podesłać sprzęt do mnie lub kogoś innego, kto nie boi się przeprowadzać takich operacji.


12 sty 2017 19:38:53
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: