Teraz jest 16 lip 2018 6:05:02

kindle jailbreak i spolszczenie paperwhite 1 ? 
Autor Wiadomość
Użytkownik

eCzytnik: Kindle Peperwhite 1 Wifi
Post kindle jailbreak i spolszczenie paperwhite 1 ?
Witam serdecznie,
Nie było mnie na forum od....nastu miesięcy z powodu braku czasu :nie: Kiedy potrzebowałem pomocy to zawsze tutaj ją dostałem bez zbędnych komentarzy typu....poszukaj sobie itp. Mam nadzieję że nic tutaj się nie zmieniło :) i dalej można liczyć na życzliwość i wiedzę forumowiczów.
Jestem prawie zielony w te "klocki" i już straciłem nadzieję że uda mi się samodzielnie załatwić aby mój czytnik: Kindle Peperwhite 1 posiadał spolszczenie.
Posiadam wersję:5.6.1.1
Strasznie mnie irytuje że nie mogę wykorzystać/ użytkować mojego Kindla w całej okazałości....bo nie znam j.angielskiego :o
Bardzo proszę o pomoc...z tego co wiem to najpierw musiałbym wgrać jailbreak a potem dopiero spolszczenie ale nie wiem jak się do tego zabrać!? :nie:
Jeśli znalazł by się ktoś z kolegów życzliwy i pomógł mi tego dokonać? byłbym ogromnie wdzięczny! :D
Pozdrawiam

28 wrz 2016 19:34:21
Użytkownik

eCzytnik: Kindle Voyage
Post Re: kindle jailbreak i spolszczenie paperwhite 1 ?
Spolszczenie dla tej wersji nie zostało upublicznione, natomiast metoda na jailbreak jest hmm... trochę skomplikowana (opis danana72 jest gdzieś na tym forum). Jak ogarniesz to drugie to przygotuję paczkę ze spolszczeniem dla tej wersji systemu.

28 wrz 2016 20:09:49
Użytkownik

eCzytnik: Kindle Peperwhite 1 Wifi
Cholewcia jasna nie moge nic znaleść...!

29 wrz 2016 17:47:09
Użytkownik

eCzytnik: Kindle Voyage
Przytoczę:

danan72 napisał(a):
1. Włączyć tryb samolotowy.
2. Usunąć z głównego katalogu Kindle (tego w którym znajduje się m.in. podkatalog documents) wszystkie pliki o rozszerzeniu *.bin i plik update.bin.tmp.partial (o ile takie są).
3. Skopiować pliki jb, index.html, jb.html, frame.html z tego archiwum do głównego katalogu Kindle.